شناسهٔ خبر: 68607573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نظرسنجی سی‌ان‌ان: در مناظره، هریس از ترامپ بهتر عمل کرد

۶۳ درصد از بینندگان مناظره بامداد امروز (چهارشنبه) نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کردند که در این مناظره کامالا هریس عملکرد بهتری در مقایسه با دونالد ترامپ داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق نظرسنجی شبکه سی ان ان از بینندگان اولین مناظره «کامالا هریس» و «دونالد ترامپ» که توسط نرم‌افزار «اس اس آر اس» انجام گرفته است، ۶۳ درصد از رأی‌دهندگان ثبت‌شده که مناظره بامداد امروز را تماشا کردند تأکید کردند که هریس عملکرد بهتری در مقایسه با ترامپ در این مناظره داشته است.

طبق این نظرسنجی، ۳۷ درصد از بینندگان این مناظره بر این باور بوند که ترامپ در این مناظره عملکرد بهتری داشت.

قبل از این نظرسنجی، ۵۰ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی معتقد بودند که هریس عملکرد بهتری خواهد داشت و ۵۰ درصد نیز اعلام کردند ترامپ در این مناظره بهتر عمل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، نتایج نظرسنجی سی ان ان با نظرسنجی ماه ژوئن در خصوص مناظره بایدن و ترامپ بسیار متفاوت است که در آن ۶۷ درصد تأکید داشتند که ترامپ در مقایسه با بایدن بهتر عمل کرد و ۳۳ درصد از عملکرد بایدن در مناظره با ترامپ رضایت داشتند.

نظرسنجی سی ان ان از طریق پیام متنی به ۶۰۵ رأی‌دهنده ثبت‌ شده آمریکایی انجام گرفته که گفتند مناظره را تماشا کردند و این نظرسنجی تنها بینندگان مناظره و نه کل جامعه آمریکا را شامل می‌شود.

نظر شما