شناسهٔ خبر: 68607496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پس از باخت به ایران صورت گرفت؛

حمله هواداران فوتبال امارات به بنتو

باخت تیم ملی امارات مقابل ایران باعث شد تا بار دیگر هواداران فوتبال این کشور به سرمربی پرتغالی خود نقدهای جدی وارد کنند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: هفته دوم مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا روز گذشته در حالی پیگیری شد که تیم ملی امارات در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین مقابل ایران یک بر صفر شکست خورد.

همین باخت کافی بود تا طرفداران فوتبال امارات نسبت به عملکرد این تیم به ویژه در فاز حمله انتقادهای تندی را از کادر فنی و پائولو بنتو سرمربی اماراتی‌ها آنجا دهند.

آنها عدم دعوت از علی مبخوت را ظلم بزرگ در حق این مهاجم دانستند و بی توجهی بنتو را عامل اصلی از دست دادن سرمایه فوتبالی خود توصیف کردند.

علی مبخوت با ۸۵ گل در صدر فهرست بازیکنان عربی که بیشترین گل بین‌المللی را به ثمر رسانده‌اند، بالاتر از حسین سعید مهاجم بزرگ عراقی با ۷۸ گل، بشار عبدالله مهاجم سابق کویتی با ۷۵ گل، ماجد عبدالله عربستانی با ۷۲ گل و حسام حسن مصری با ۶۸ گل قرار دارد.

او که طرفداران زیادی در کشور امارات دارد از سوی بنتو به اردوهای اخیر این تیم دعوت نمی‌شود تا تبدیل به کلید واژه اصلی فضای مجازی فوتبال اماراتی‌ها در ۲۴ ساعت اخیر شود.

نظر شما