شناسهٔ خبر: 68607062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سردار شادمانی: نیروی هوایی ارتش روند روبه رشدی را طی کرده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به ۴۴ سال تجربه ایران در مواجهه با تهدیدات مختلف در عرصه‌های دریایی، هوایی و زمینی، گفت: ما همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم. معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به ۴۴ سال تجربه ایران در مواجهه با تهدیدات مختلف در عرصه‌های دریایی، هوایی و زمینی، گفت: ما همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی بر لزوم آمادگی و تمرینات مستمر نیرو‌های هوایی تأکید کرد و گفت: حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیرو‌های مسلح یک اصل اساسی است.

وی با اشاره به تجهیزات و فناوری‌های جدید دشمنان، اظهار داشت: ما که مأمور به دفاع از کشور هستیم، باید به این نکته توجه کنیم که دشمنان ما دارای تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، اما تجربه ما را ندارند.
سردار شادمانی با اشاره به ۴۴ سال تجربه ایران در مواجهه با تهدیدات مختلف در عرصه‌های دریایی، هوایی و زمینی، گفت: ما همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) درباره وضعیت تجهیزات نیروی هوایی نیز گفت: در طول ۲۲ سال مسئولیت خود، شاهد نگهداری و نوسازی تجهیزات بوده‌ام و در این سال‍ها نیز ارتقاء قابل توجهی در این زمینه مشاهده می‌شود و نیروی هوایی ارتش روند روبه رشد قابل توجهی را طی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت زحمات خلبان‌ها و موفقیت‌های آنان در مأموریت‌ها اشاره و تأکید کرد: پیشکسوتان باید با اعتماد به نفس تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنند تا آنها بتوانند از این تجارب بهره‌مند شوند و مسیر را برای خود هموارتر کنند.

سردار شادمانی همچنین به اهمیت نیروی هوایی در دفاع از کشور و نقش آن در روحیه رزمندگان اشاره کرد و گفت: وقتی یک رزمنده هواپیمای نیروی هوایی را بالای سر خود می‌بیند، احساس آرامش و قدرت بیشتری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به کارنامه درخشان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: این نیرو از یک ساختار وابسته به مستشاران خارجی در دوران طاغوت به یک نیروی مستقل و کارآمد تبدیل شده است.

سردار شادمانی در پایان بر لزوم آمادگی برای مواجهه با تهدیدات جدید تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات و توسعه فناوری دشمن، نیروی هوایی همواره در حال رشد و پیشرفت است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما