شناسهٔ خبر: 68605653 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نبنزیا: افزایش تعداد خارجی‌های کشته شده در اوکراین اثباتی بر دخالت غربی‌هاست

ایراندخت آذر شکیب

نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این نهاد درباره اوکراین گفت، افزایش تعداد خارجی‌های کشته شده در درگیری اوکراین تایید می‌کند که غرب به طول کامل در درگیری این کشور دخیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل همچنین تاکید کرد: «ویژگی این سلسله حملات حذف تعداد قابل توجهی از مربیان خارجی بود، بنابراین کسانی که این موضوع را دنبال می‌کنند می‌توانند انتظار تعداد زیادی از مرگ ناگهانی افسران عالی رتبه آمریکایی، فرانسوی، لهستانی و سوئدی را داشته باشند.»

وی افزود: «ما از ابتدا هشدار داده‌ایم که کسانی که کمک می‌کنند تا ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین سرپا بماند، به اهداف قانونی ما تبدیل خواهند شد. این واقعیت که تعداد بیشتری از شهروندان کشورهای غربی در حال مرگ هستند، تایید می‌کند که غرب در درگیری اوکراین تمام تلاش خود را به کار برده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، نبنزیا ادامه داد، تعداد کمی در غرب جرات این را دارند که به طور علنی ماهیت نازی کی‌یف را تشخیص دهند.

این دیپلمات روس همچنین خاطرنشان کرد: «هنگامی که کی‌یف ماهیت نازی خود را آشکار می‌کند، ایالات متحده و اطرافیانش این مساله را نادیده می‌گیرند. در پیش چشمان آگاهان آشکار است که نیروهای اوکراینی از نمادها، پرچم‌ها و شمایل نازی استفاده می‌کنند. تعداد کمی در غرب هستند که جرات می‌کنند تا این واقعیت را ببینند.»

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما