شناسهٔ خبر: 68605152 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

اگهی

بررسی نکات مهم در خرید عمده فلش مموری | روزنو

فلش مموری‌ ها به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارهای ذخیره‌ سازی اطلاعات در دنیای دیجیتال امروز شناخته می‌ شوند. محبوبیت فلش مموری ها به علت قابل حمل بودن، داشتن ظرفیت متنوع و بالا و قیمت مناسب است و از این رو در بازار لوازم جانبی موبایل فروش خوبی دارند. به همین دلیل خرید عمده فلش مموری از مراکز پخش عمده فلش می‌ تواند گزینه‌ مناسبی برای کسب‌ و کارها، فروشگاه‌ ها و حتی افرادی باشد که به دنبال هدیه دادن آن به صورت سازمانی هستند. ما در این گزارش به بررسی نکات مهم خرید عمده فلش مموری خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

صاحب‌خبر -
روزنو :

نکات مهم در خرید عمده فلش مموری

 

 

مهم ترین نکات هنگام خرید عمده فلش مموری

برای خرید فلش مموری عمده تعدادی نکات کلی وجود دارد که با توجه به آنها می توانید هم خرید بهتری را تجربه کنید و هم سود بیشتری کسب نمایید. این نکات شامل توجه به ظرفیت فلش مموری، برند، طراحی و بسته بندی آن است. همچنین از آنجایی که گارانتی و خدمات پس از فروش همیشه برای بیشتر مشتریان اهمیت دارد ما به این موضوع نیز اشاره کرده ایم. آخرین نکته نیز قیمت عمده فلش مموری است که به صورت اختصاصی برای خریداران عمده اهمیت دارد، در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری به این نکات بپردازیم.

1. ظرفیت فلش مموری

یکی از سوالات پرتکرار هنگام خرید فلش مموری عمده برای مغازه داران و فروشندگان این است که کدام ظرفیت ها پرفروش تر هستند؟ شما با دانستن نیاز مشتری در این زمینه می توانید روی فروش سریع تر محصول حساب باز کنید. طبق بررسی های انجام شده فلش مموری های 32، 64 و 128 گیگ متقاضی بیشتری دارند و عموما افراد خرید فلش 64 گیگ و 32 گیگ را به علت ظرفیت کار راه انداز و طبعا قیمت مناسب تری که دارد ترجیح می دهند.

در بازار قیمت فلش 128 گیگ کمی بیشتر است اما همیشه افرادی که به دنبال افزایش ظرفیت گوشی یا نصب کارت حافظه بر روی دوربین عکاسی هستند این ظرفیت را ترجیح می دهند. ظرفیت های دیگر مانند 8 گیگ، 16 گیگ، 250 گیگ و… نیز محبوبیت خود را دارند اما متقاضی خرید آنها کمتر است. پس بهتر است که بخش بیشتری از خرید خود را به این ظرفیت های 32، 64 و 128 گیگ اختصاص دهید و اگر سابقه ای از مشتریان خود در ذهن دارید که بیشتر دنبال چه ظرفیتی از فلش مموری هستند آنها را نیز در نظر داشته باشید.

2. رابط و سرعت انتقال داده

فلش هایی که رابط یو اس بی دارند جزو محبوب ترین نوع فلش مموری بین کاربران هستند و پس از آن فلش هایی که به صورت OTG طراحی شده اند و دارای رابط تایپ سی یا آیفونی هستند بیشترین متقاضی خرید را دارند. البته در مجموع سرعت انتقال داده چیزی است که اهمیت بالایی برای کاربران داشته و از این رو فلش هایی که از استاندارد USB3.0 و بالاتر پشتیبانی می کنند بیشتر خریداری می شوند.

علاوه بر آن این نکته را نیز نباید فراموش کرد که هر چه استاندارد فلش در این زمینه بالاتر باشد، گران قیمت تر است و کاربران به علت قیمت بالا و راه افتادن کار خود ترجیح می دهند یک فلش ظرفیت بالا اما با سرعت انتقال متوسط داشته باشند. پس در زمینه توجه به رابط و سرعت انتقال داده فلش، این موضوع را نیز فراموش نکنید که نیاز مخاطبین خود را ارجحیت قرار داده و هنگام خرید بین موجود کردن فلش های یو اس بی 2 و یو اس بی 3.0 تعادل ایجاد کنید.

3. برند فلش مموری

کدام برندها محبوب تر هستند؟ این پرسش نیز یکی از سوالات کمک کننده است که با رسیدن به جواب آن می توانید هنگام خرید فلش مموری عمده تصمیم گیری بهتری داشته باشید. البته یک موضوع مهم در این زمینه این است که برخی از فلش مموری ها به علت قیمت مناسبی که دارند در بین کاربران محبوب تر هستند که از آن جمله می توان به برندهای کوئین تک، سیویت، کیوکسیا، کداک، گلکسبیت، میکروسونیک، وریتی، ایکس انرژی، ویکومن، پاناتک و… اشاره کرد. در مقابل برخی فلش ها گران قیمت تر هستند و کیفیت بالاتری دارند که از آن جمله می توان به سن دیسک، ای دیتا، اچ پی، سیلیکون پاور و… اشاره نمود.

4. طراحی فلش مموری

پرسش دیگری که باید آن را بررسی کنیم این است که کدام نوع از طراحی فلش مموری ها کاربر پسند تر و محبوب تر است؟ عموما دو نوع از فلش مموری ها از نظر ظاهر بین کاربران محبوب تر هستند، یکی فلش هایی که ساده و مینیمال هستند و سایز آنها نرمال است و دیگری فلش هایی که علاوه بر طراحی مینیمال، سایز کوچکی دارند و اصطلاحا مینی سایز هستند. بعد از این مدل فلش ها بیشتر مدل هایی که طراحی آنها به صورت دو سر یا OTG است و یا فانتزی و عروسکی هستند در بین کاربران محبوب می باشند.

5. پکیج فلش مموری

یکی دیگر از مواردی که تاثیر بالایی در فروش فلش مموری دارد بسته بندی و پکیج آن است، بنابراین توصیه می کنیم هنگام خرید فلش مموری عمده از تامین کنندگانی که فلش مموری را به صورت فله ای می فروشند خرید نکنید. پکیج و بسته بندی فلش مموری علاوه بر ظاهر جذاب و ویترین پسندی که برای محصول ایجاد می کند سبب خواهد شد دسترسی به اطلاعات محصول مانند ظرفیت، سرعت انتقال داده، استانداردهایی که پشتیبانی می کند و… نیز آسان باشد.

6. گارانتی فلش مموری

هنگام خرید فلش مموری عمده حتما به گارانتی آن نیز توجه داشته باشید چرا که برای خیلی از مشتریان یکی از اولویت های خرید گارانتی دار بودن است. امکان خرابی، سوختگی و… در برخی از فلش مموری ها بالاست و در این حالت گارانتی و خدمات پس از فروش از شما یک فروشگاه مورد اعتماد می سازد و همچنین از دردسرهای مربوط به مرجوع کردن محصول دور خواهید ماند.

7. قیمت عمده فلش مموری

آخرین مورد که البته گزینه مهم و با اهمیتی برای فروشندگان است پیدا کردن تامین کننده ای است که ارزان ترین قیمت عمده را پیشنهاد دهد. برای بررسی قیمت عمده فلش مموری و پیدا کردن بهترین تامین کننده یکی از روش های بسیار ساده این است که در وب سایت های فروش فلش عمده ثبت نام کنید تا بتوانید قیمت محصولات را در لحظه و به صورت آنلاین مقایسه کنید. با داشتن حدود قیمت عمده فلش مموری ها از وب سایت ها می توانید در خرید حضوری نیز با آگاهی بیشتری عمل کنید و به سادگی زیر بار هر قیمتی که عمده فروش پیشنهاد می دهد نروید.

نتیجه گیری

فلش مموری ها از جمله محصولاتی هستند که در دنیای لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر محبوبیت بالایی داشته و از این رو خرید فلش عمده هوشمندانه بوده و اختصاص دادن بخشی از فروش به این دسته کالایی می تواند برای شما سودآور باشد. اما برای تضمین سودآوری فروش فلش مموری ها نکاتی وجود دارد که باید پیش از خرید فلش عمده به آنها توجه داشت که در این نوشتار با چندی از مهمترین آنها آشنا شدیم.

نظر شما