شناسهٔ خبر: 68605077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازی تاج و تخت در بوکس/ موسوی از نایب رئیسی فدراسیون بوکس افتاد

یار دیرین رئیس فدراسیون بوکس از نایب رئیسی کنار گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید ابراهیم موسوی در مجمع عمومی فدراسیون بوکس از سمت نایب رئیسی این فدراسیون کنار گذاشته شد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که موسوی در مجامع انتخاباتی قبلی و حتی ابتدای دوران حضور حسینی در فدراسیون بوکس از حامیان اصلی رئیس فعلی فدراسیون بوکس به شمار می‌رفت.

نکته قابل توجه در این تحول، سابقه تصمیم‌گیری‌های جنجالی در فدراسیون بوکس است. پیشتر، در ابتدای دوران حضور حسینی که با نفوذ زیاد موسوی همراه بود، علیرضا استکی در یک رای‌گیری عحیب از هدایت تیم ملی بوکس کنار گذاشته شد و حالا این اتفاق برای خود موسوی تکرار شده است.

این رویداد، گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات قدرت در بدنه فدراسیون بوکس را تقویت کرده و سوالات بسیاری را در خصوص دلایل این تصمیم‌گیری ناگهانی ایجاد کرده است. 

آیا تغییرات ادامه دارد؟ آیا احتمال انتقال قدرت در سایر پستها زیاد شده است؟ آیا آن ۱۰ نفری که رای به برکناری موسوی نداند با سیاست های ریاست فدراسیون مخالف هستند؟ تمام اینها سوالاتی است که برای رسیدن به پاسخ آن باید کمی صبر کرد.

با توجه به حمایت‌های اولیه موسوی از حسینی و نقش پررنگ او در تصمیم‌گیری‌های گذشته فدراسیون، کنار گذاشته شدن وی از سمت نایب رئیسی، نشان از تغییرات جدی در روابط و موازنه قدرت در این فدراسیون دارد.

اینکه این تصمیم درست بود یا خیر الان موضوع بحث نیست بلکه چند دستگی موجود در فدراسیون باعث تامل است و مهمترین سوال این است که چه کسانی در تصمیم گیری ها دخیل هستند؟ 

برخی منابع خبر میدهند که تغییرات دیگری در راه است که اگر شنیده ها درست باشد می توان به آینده بوکس ایران امیدوار بود.

با تمام اینها باید از زحمات موسوی در دوران نایب رئیس فدراسیون تشکر کرد و به او خسته نباشید گفت. زمین بازی در بوکس گرد است و خیلی ها می‌آیند و می‌روند اما مهم این است که بیلان هر فرد چقدر بوده! عده‌ای با تاریخ‌سازی می روند و عده‌ای بدون آن‌که حتی اسمی از آن‌ها به یاد کسی باشد!

انتهای پیام/

نظر شما