شناسهٔ خبر: 68603798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پژمانفر:

عمل به زبان فراگیر سینما، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد 

زهرا اسماعیلی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به زبان فراگیر سینما عمل کنیم، می‌توانیم علاوه بر ارتقای فرهنگ داخلی، پیام‌های ارزشمند کشورمان را به دنیا منتقل کنیم و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمانفر، شامگاه ۲۰ شهریور ماه در اختتامیه شصت و نهمین جشنواره سینمایی مهروشید در محل پردیس سینمایی ملل مشهد با اشاره به اهمیت نقش سینما در برقراری ارتباط میان ملت‌ها اظهار کرد: در واقع سینما به عنوان زبان مشترک همه ملت‌ها شناخته می‌شود و می‌تواند مسائل و پیام‌های مختلفی را بدون محدودیت زبانی به مردم دنیا انتقال دهد.

وی  ضمن تاکید بر تأثیرات بزرگ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی افزود: تاریخ نشان می‌دهد که سینما قادر است در مدت زمان کوتاهی تحولات عظیمی ایجاد کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان باید از فرصت تحولی سینما بهره‌مند شوند و با استفاده از ابزار سینما به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

پژمانفر بیان کرد: ما در کشور خود سوژه‌های بسیاری داریم که می‌توانند با بهره‌گیری از سینما به تحولات اجتماعی کمک کنند، لذا اگر به زبان فراگیر سینما عمل کنیم، می‌توانیم علاوه بر ارتقای فرهنگ داخلی، پیام‌های ارزشمند کشورمان را به دنیا منتقل کنیم و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام

نظر شما