شناسهٔ خبر: 68602828 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

بهترین مولتی متر دیجیتال کدام است؟ 6 عدد از انواع مولتی متر

هترین برند مولتی متر بازار چیست؟ در این مطلب به معرفی 6 مولتی متر حرفه ای و با کیفیت ایرانی و خارجی پرداختیم

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هنگام خرید هرگونه ابزاری، کیفیت و طول عمر آن یک شرط اساسی محسوب می‌شود. بنابراین، همه ما به دنبال ابزارهایی هستیم که توسط برندهای معتبر تولید شده و کیفیت بالایی داشته باشند. مولتی متر هم یکی از همین ابزارهاست که دقت و کیفیت ساخت آن به طور مستقیم بر کارکرد صحیح آن تاثیرگذار است.

مولتی مترها توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند و پیدا کردن بهترین مولتی متر دیجیتال در این بازار شلوغ، چندان ساده نیست. در ادامه، به معرفی چند مولتی متر حرفه ای می‌پردازیم تا در یافتن بهترین مارک مولتی متر موفق‌تر باشید.

بهترین مارک مولتی متر

انواع مولتی متر دیجیتال توسط برندهای گوناگون و در کشورهای مختلفی تولید می‌شود. اما برخی از این مولتی مترها دارای کیفیت بالاتر و دقت بیشتری هستند و سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. در بین تولیدات این برندها، از مولتی متر حرفه ای گرفته تا یک مولتی متر خوب و اقتصادی را می‌توان یافت. در ادامه، برخی از بهترین برندهای مولتی متر موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

برند مولتی متر

1-مولتی متر ولیو VALUE

شرکت ولیو یکی از قطب‌های تولید ابزارآلات است که از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. اگر این سوال برای شما پیش آمده که مولتی متر value ساخت کجاست، باید بگوییم این شرکت در چین واقع شده و متشکل از متخصصین، مهندسین و تکنسین‌های بسیار باتجربه‌ای است‌. کیفیت، دوام و نوآوری ابزارآلات ولیو به این برند کمک کرده تا محصولات خود را به بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا صادر کند.

یکی از بهترین مولتی مترهای این شرکت، مدل vmc_1 است‌ که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

  • معرفی مولتی متر کلمپی vmc_1 ولیو

اگر به دنبال بهترین مولتی متر کلمپی هستید، یکی از گزینه‌های شما همین مولتی متر برند ولیو است.

مولتی متر VMC-1 ولیو در دسته انواع کلمپی مولتی‌متر قرار می‌گیرد. دامنه جریان AC این ابزار 4 تا 400 آمپر است اما قابلیت اندازه‌گیری دامنه جریان DC را ندارد. این مولتی متر دارای مکانیزم خاموش‌شونده اتوماتیک است تا در صورت کار نکردن با دستگاه، بعد از 15 دقیقه خود به خود خاموش شود.

2-مولتی متر فلوک (FLUKE)

جست‌وجوی بهترین مولتی متر دیجیتال ما را به یک برند آمریکایی معروف به نام فلوک می‌رساند. این کمپانی که از سال ۱۹۴۸ شروع به کار کرده، طیف وسیعی از ابزارآلات را تولید می‌کند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مولتی متر فلوک از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردارند.

  • مولتی متر دیجیتال 87V فلوک

این مولتی متر حرفه ای امکان اندازه‌گیری بسیار دقیق پارامترهای الکتریکی مثل ولتاژ، جریان AC/DC، مقاومت الکتریکی، فرکانس، تست خازن و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌طورکلی، محصولات برند فلوک از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند و برای کارهای تخصصی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

3-مولتی متر ویکتور (VICTOR)

کمپانی دیگری که به‌عنوان تولیدکننده بهترین مولتی متر دیجیتال شناخته می‌شود، ویکتور است‌. این کمپانی چینی در سال ۱۹۸۰ شروع به کار کرد و خیلی زود با تولید محصولات باکیفیت و استاندارد، وارد بازارهای جهانی شد. در این شرکت، انواع مولتی متر دیجیتال و سایر ابزارهای تست و اندازه‌گیری با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند‌.

  • مولتی متر دیجیتال VC97 ویکتور

می‌توان مدل VC97 را بهترین مولتی متر ویکتور دانست. این مولتی متر امکان اندازه‌گیری پارامترهایی مثل ولتاژ، ظرفیت خازنی، جریان، مقاومت الکتریکی، فرکانس و دما را به شما خواهد داد. در این مولتی متر، ولتاژ DC هزار ولت و ولتاژ AC هفتصد و پنجاه ولت است. این مولتی متر باتوجه‌به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است‌.

4-مولتی متر یونی تی (UNI-T)

یونی‌تی «UNI-T» برندی است که در کشور چین تاسیس شده است. این برند از پیشگامان تولید محصولات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در چین و آسیا است. کیفیت و دقت بالای محصولات یونی‌تی باعث شد تا امروزه این شرکت در بیش از 90 کشور با بیش از 600 شرکا برای توزیع و خدمات محصول همکاری می‌کند.

 یکی از بهترین مولتی مترهای دیجیتال این برند، مدل UT139C است که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

  • مولتی متر دیجیتال UT139C یونی تی

این دستگاه دارای رنج اتومات و ردیاب برق بوده و قابلیت اندازه‌گیری دقیق ولتاژ، خازن، جریان، مقاومت، فرکانس، دما و میکروآمپر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مولتی آمپر دیجیتال با ولتاژ AC/DC ششصد ولت و دامنه جریان AC ده آمپر عرضه شده‌است‌.

5-مولتی متر هابوتست (HABOTEST) هابوتست

یکی دیگر از شرکت‌های چینی که در زمینه انواع تجهیزات اندازه‌گیری فعالیت می‌کند، شرکت هابوتست است.

محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده و دارای کیفیت بالایی هستند. بسیاری از مصرف‌کنندگان، مدل HT208D این برند را بهترین مولتی متر دیجیتال شرکت هابوتست می‌دانند.

  • مولتی متر کلمپی HT208D هابوتست

این مولتی متر امکانات متنوعی همچون امکان اندازه‌گیری ولتاژ AC/DC، جریان AC/DC، مقاومت، خازن، دیود، تداوم، فرکانس، دما، جریان هجومی و... را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

6-مولتی متر رونیکس

مولتی متر رونیکس

یکی دیگر از برندهای معتبری که در تولید بهترین مولتی متر دیجیتال فعالیت دارد، برند خوش‌نام رونیکس است. این برند با تکیه بر کیفیت بالا و قیمت‌گذاری منصفانه محصولات خود در زمان کوتاهی به یکی از قطب‌های تولید ابزارآلات صنعتی تبدیل شده‌است. مولتی مترهای تولیدشده توسط رونیکس از کیفیت، دوام و دقت بالایی برخوردارند و تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان را برطرف خواهند کرد. در ادامه، دو نمونه از بهترین مولتی مترهای دیجیتال رونیکس را معرفی می‌کنیم.

  • مولتی متر کلمپی دیجیتال RH9603 رونیکس

این مولتی متر دیجیتال با طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های متنوعی همچون اندازه‌گیری جریان AC/DC، ولتاژ AC/DC، مقاومت، ظرفیت خازنی، دما، تستر ولتاژ غیرتماسی، فازمتر تماسی و... در بازار موجود است. همچنین برای افزایش طول عمر باتری، مکانیزم خاموش‌شونده خودکار نیز در این مولتی متر تعبیه شده‌. بدنه این دستگاه از ظاهر، وزن و استحکام مطلوبی برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوم است.

همه این قابلیت‌ها به نوعی راهنمای خرید مولتی متر هستند و از کیفیت بالا و استاندارد این دستگاه خبر می‌دهند. این سری از مولتی مترهای برند رونیکس می‌تواند شما را از خرید هرگونه ابزار اندازه‌گیری کمیت‌های الکتریکی بی‌نیاز کند.

  • مولتی متر دیجیتال RH9602 رونیکس

پیدا کردن بهترین مولتی متر دیجیتال از بین محصولات رونیکس اصلا کار سختی نیست. این مدل، ابزاری چند‌کاره محسوب می‌شود که برای اندازه‌گیری پارامترهایی همچون ولتاژ، جریان، مقاومت، خازن، فرکانس، دیود، تستر ولتاژ غیرتماسی و... طراحی شده‌است. این مولتی متر رونیکس دارای یک صفحه LCD باکیفیت، فیلتر پایین‌گذر (LPF)، چراغ‌قوه و بدنه ضدضربه است. همچنین، قابلیت تشخیص جریان AC بدون تماس مستقیم با جسم رسانا نیز در این مولتی متر وجود دارد. مولتی متر RH9602 رونیکس تمام انتظارات شما از یک مولتی متر حرفه ای و استاندارد را برآورده می‌کند.

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، مولتی مترهای متنوعی با برندهای مختلف در بازار ایران وجود دارند. اما انتخاب یک مولتی متر بادوام و مطمئن، با توجه ‌به تنوع بالای محصولات و برندها، کمی مشکل به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی، خرید از بهترین مارک ابزار آلات می‌تواند نتیجه‌های بهتری به همراه داشته باشد.

مولتی مترها متناسب با مدلشان عملکردهای مختلفی دارند. مولتی مترهای پایه ولتاژ، می‌توانند آمپر و مقاومت را اندازه‌گیری کنند. همینطور می‌توانند برای بررسی مداومت استفاده شوند.

محصولات رونیکس با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و با قیمت‌های منصفانه‌ای به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید مولتی مترهای رونیکس و سایر محصولات این برند به ابزارفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و بهترین ابزاری که می‌توانید داشته باشید را از محصولات این برند تهیه کنید.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما