شناسهٔ خبر: 68602484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا سبب حفظ و بقای نظام جمهوری اسلام... -

اقتصاد ایران: بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا سبب حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا سبب حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی

وی با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا است، اظهار کرد: دین پیامبر با عاشورا دوام و بقا یافت و امروز نیز محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته و بقای انقلاب نیز به خون شهیدان انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: یادواره‌ها و کنگره‌ها شعائر انقلابند و شعارهای انقلاب را ماندگار کرده‌اند و شعارها هدف‌گذاری مسیر انقلاب و مبانی تحلیل انقلاب هستند.

امام جمعه بجنورد گفت: باید تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه و پرشور این رویداد بگذاریم و از توان داخلی و نیروهای جهادی برای برگزاری کنگره استفاده کنیم و همه پای کار بیایند تا این کار فرهنگی بزرگ و تأثیرگذار در استان محقق شود.

برچسب‌ها:

نظر شما