شناسهٔ خبر: 68602388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیران و مسئولان برای حل مشکلات مردم خلاقیت به خرج دهند - اکونیوز

اقتصاد ایران: کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: مدیران و مسئولین برای حل مشکلات مردم خلاقیت به خرج دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی معینی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه خدمت به مردم باعث افتخار است، اظهار داشت: البته که ممکن است برخی از مشکلات و سختی‌ها در این راه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین برای حل مشکلات مردم باید خلاقیت داشته باشند، ابراز داشت: بسیاری از مشکلات مردم را با صبر و ارائه برخی از راهکارهای قانونی و حتی خارج از بروکراسی اداری هم می‌توان حل کرد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید برای حل مشکلات مردم هم افزایی داشته باشند، تصریح کرد: اختلاف بین مسئولین و مدیران باعث می‌شود که در راه خدمت به مردم اختلال ایجاد شود.

وی با اشاره به برخی از معضلات و مشکلات و ناهماهنگی‌ها گفت: برای مثال برای طرح جوانی جمعیت در منطقه‌ای زمین معرفی شده است اما در روز قرعه کشی برای آن زمین معارض پیدا شده است و مدیر مربوطه از آن آگاه نبوده است.

معینی با بیان اینکه این ناهماهنگی‌ها باید برطرف شود، افزود: مشکلات مردم باید از طریق مدیران و مسئولین شهرستان حل و برطرف شود و نباید منتظر تصمیمات مدیران مرکز باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم که مدیران استان تفویضات لازم را به مدیران شهرستان بدهند، خاطرنشان کرد: تا آنجا که می‌توان باید بروکراسی اداری را در راه خدمت به مردم کم کرد و از سویی دیگر رفت و آمدها به مرکز استان ممکن است مشکلاتی برای مردم داشته باشد و از این رو تفویض اختیارات را لازم می‌دانیم.

برچسب‌ها:

نظر شما