شناسهٔ خبر: 68602328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

تحقیر خانگی بحرین مقابل ژاپن

خبرگزاری ایرنا

 تیم فوتبال بحرین در دیداری خانگی برابر ژاپن با ۵ گل شکست خورد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، تیم فوتبال بحرین در دیداری خانگی به مصاف ژاپن رفت. دو تیم در شرایطی برابر هم صف‌آرایی کردند که بحرینی‌ها در هفته نخست این مسابقات یک بر صفر از سد استرالیا گذشته و ژاپن نیز با ۷ گل چین را در هم کوبیده بود.

در ۴۵ دقیقه نخست این دیدار، ژاپن توسط آیاسه یوئدا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۳۷ به گل رسید تا چشم‌بادامی‌ها با این برتری خفیف به رختکن بروند. در نیمه دوم بازهم ژاپن تیم برتر میدان بود و موفق شد دروازه بحرین را باز کند تا با خیال راحت این دیدار را به پایان ببرد.

آیاسه یوئدا در دقیقه ۴۷ و هیدماسا موریتا در دقایق ۶۱ و ۶۴ سه‌بار دیگر برای چشم‌بادامی‌ها گلزنی کردند، در شرایطی که بازی به وقت‌های پایانی خود نزدیک می‌شد بازهم ژاپن به گل رسید و این‌بار کوکی اوگاوا در دقیقه ۸۱ دروازه بحرین را فرو ریخت تا این تیم در خانه شکست سختی را متحمل شود.

با این نتیجه ژاپن با ۶ امتیاز در صدر گروه C قرار گرفت و عربستان با ۴ و بحرین با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. اندونزی نیز با ۲ امتیاز در رده چهارم است و استرالیا با یک امتیاز جایگاه پنجم گروه را در اختیار دارد، چین نیز بدون امتیاز در انتهای جدول ۶ تیمی این گروه است.

نظر شما