شناسهٔ خبر: 68602179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶|

پیروزی ارزشمند ایران مقابل امارات با درخشش قایدی/ سوغات ۳ امتیازی شاگردان قلعه‌نویی از جهنم العین + فیلم و جدول

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری خفیف شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه هزا بن زاید میهمان تیم ملی امارات بود که این دیدار در نهایت با برتری خفیف و البته ارزشمند یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

ایران یک - امارات صفر

گل: مهدی قایدی (۳+۴۵) برای ایران

 

گل اول ایران به امارات

 

<div id="video-display-embed-code_495271" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4792481/495271?width=400&height=300"></script></div>

 

پنالتی تیم امارات توسط داور که توسط VAR رد شد

 

<div id="video-display-embed-code_495274" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4792481/495274?width=400&height=300"></script></div>

 

حاشیه‌های دیدار ایران و امارات

در این مسابقه تیم ملی فوتبال امارات در لحظات پایانی نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شد که این فرصت توسط کمک داور ویدیویی از امارات گرفته شد.

همزمان با انجام دیدار ایران و امارات دمای هوای العین ۴٠ درجه سانتیگراد بود که بازی در این شرایط را برای بازیکنان سخت و طاقت‌فرسا کرده بود.

حدود ١۵٠٠ تماشاگر ایرانی در بخش جنوبی و طبقه دوم ورزشگاه مستقر هستند و به تشویق تیم ملی می‌پرداختند.

به غیر از جایگاه تماشاگران ایرانی که به نظر می‌رسد بطور کامل تکمیل نشده، دیگر بخشهای استادیوم تکمیل است و حدود ٢۴ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. 

در حالی که در ابتدای بازی شدت تشویق تماشاگران اماراتی زیاد بود اما با گذشت زمان از دقایق اولیه و کنترل بازی توسط تیم ایران، از تشویق تیمشان کم کردند.

ترکیب امارات:

خالد عیسی، عبدالله ادریس، کوامه کویدو، خلیفه الحمادی، خالد الظنحانی، طحنون الزعابی (۶۵ - فابیو لیما)، یحیی نادر، عبدالله حمد، حارب عبدالله، یحیی الغسانی (۵۹ - علی صالح) و کایو کانیدو.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی (۷۵ - محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (۵۷ - علی قلی‌زاده)، مهدی طارمی (۷+۹۰ - محمد کریمی)، مهدی قایدی (۵۷ - سردار آزمون) و علیرضا جهانبخش

جدول و نتایج گروه A در پایان هفته دوم:

پیروزی ارزشمند ایران مقابل امارات با درخشش قایدی/ سوغات ۳ امتیازی شاگردان قلعه‌نویی از جهنم العین +فیلم

 

کره‌شمالی ۲ - قطر ۲

قرقیزستان ۲ - ازبکستان ۳

امارات صفر - ایران یک

مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن دیدار امارات و ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظر شما