شناسهٔ خبر: 68601370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

داستان تیم ملی: کاسه همان کاسه است و آش همان آش

داستان تیم ملی: کاسه همان کاسه است و آش همان آش

در پانزدهمین نبرد رسمی ایران و امارات، این تیم کشورمان بود که دوازدهمین بردش را ثبت کرد و در پایان هفته دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی، شش امتیازی شد.

صاحب‌خبر -

برترین‌ها: در پانزدهمین نبرد رسمی ایران و امارات، این تیم کشورمان بود که دوازدهمین بردش را ثبت کرد و در پایان هفته دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی، شش امتیازی شد. تاکتیک تیم قلعه نویی در این بازی باز هم زیر تیغ انتقادات است. این در حالی است که قلعه‌نویی پیش از بازی با امارات وعده یک بازی متفاوت را به هواداران داده بود.

داستان تیم ملی: کاسه همان کاسه است و آش همان آش

 

 شاگردان قلعه نویی نیمه اول چیزی برای ارائه نداشتند. اما به لطف اشتباهات اماراتی ها در دفاع برنده به رختکن رفتند.

امارات در نیمه اول بازی را مالکانه در اختیار داشت، اما در طراحی حمله ناکام بود و نتوانست به جز فشار ده دقیقه اول بازی کار خاصی را انجام بدهد. 

در سمت مقابل تیم ایران همچنان بی برنامه در طراحی حملات و شکل بازی بود، بازی شاگردان قلعه نویی هیچ نکته فنی برای تحلیل نداشت و هیچ خلاقیت و طراحی در بازی خودش نداشت اما در صحنه گل ، همان‌ چیزی که گفته شد یعنی ضعف پوشش در دفاع امارات، استفاده از اشتباه مدافعین امارات و قایدی که آنها را مجازات کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی اما نیمه دوم را بهتر شروع کردند و چند موقعیت خوب هم داشتند؛ از جمله ضربه سر علیرضا جهانبخش که توسط دروازه‌بان امارات مهار شد. از اواسط نیمه دوم امارات برای جبران نتیجه جلو کشید که این موضوع فضای خوبی برای ضد حملات در اختیار تیم ملی ایران قرار داد. با این حال روی کم‌دقتی و گاهی هم خودخواهی سردار آزمون و مهدی طارمی، چند موقعیت خوب از دست رفت. این فرصت‌سوزی‌ها نزدیک بود کار دست تیم ملی بدهد، مخصوصا وقتی داور به سود امارات خطای پنالتی گرفت، اما بازبینی تصاویر نشان داد توپ به دست صالح حردانی نخورده و پنالتی رد شد.

فشار اماراتی‌ها در دقایق پایانی هم به جای نرسید تا باز هم تیم ملی در امارات جشن پیروزی بگیرد. هر چند طبیعتا نکات و ابهاماتی وجود دارد، از جمله در مورد بازی کردن نفرات نه‌چندان آماده‌ای مثل سعید عزت‌اللهی. ایران شش امتیازی شد و کنار ازبکستان قرار گرفت.

در زیر واکنش برخی هواداران تیم ملی به نحوه بازی تیم ملی ایران مقابل امارات را بخوانید: 

آرش نوشت: سطح بازی‌ فوتبال ایران توهین به شعور بیننده‌اس. نیست؟ 

آرتا گفته: قلعه‌نویی همیشه لب خط یه جوری قیافه میاد که از وضعیت ناراضیه انگار مربی یه تیم باشگاهیه و تیم رو مدیرعامل بدون مشورت باهاش بسته!

امیر گفته: یعنی تو تمرینات تیم ملی چی میگذره که خروجیش اینه؟ بی برنامه ترینیم، آنالیزم که هیچی... 

پ

برچسب‌ها:

نظر شما