شناسهٔ خبر: 68601016 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مسئولان مختلف باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد... -

اقتصاد ایران: کرمان_رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولان بخش‌های مختلف باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان، عصر سه شنبه در بازدید از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید گفت: مسئولان همه بخش‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در حمایت از تولید افزود: سازمان بازرسی در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند و سعی دارد تا با برگزاری جلسات و شنیدن مسائل طرفین مشکلات را حل و فصل نماید.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه یک بخش از سامانه ۱۳۶ به رفع مشکل تولیدکنندگان و رسیدگی ویژه به مشکلات آن‌ها اختصاص دارد، تصریح کرد: بحمدالله در این زمینه توفیقات خوبی صورت گرفته و افزایش تولید و احیای کارخانه‌ها را به همراه داشته است.

وی بابیان اینکه یکی از بخش‌های مهم اقتصاد حوزه مس است، خاطرنشان کرد: باید از خام فروشی جلوگیری کنیم، زنجیره تولید را کامل کرده و صنایع پایین دستی را ایجاد نمائیم.

خدائیان افزود: در تمام برنامه‌های کلان کشور تاکید شده است که باید واگذاری به بخش خصوصی صورت گیرد؛ اما آن طور که باید اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام نشده است و لذا با اجرای برنامه هفتم باید به سمت خصوصی سازی واقعی برویم و این صنایع به افرادی که واقعاً در این حوزه اثرگذار هستند، واگذار شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از کارخانه مس شهید باهنر کرمان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این واحد صنعتی، از صد قطعه بومی سازی شده آلیاژی دانش بنیان با پایه مس بازدید کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما