شناسهٔ خبر: 68599913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بدرقه تیم ملی فوتسال در آستان مقدس حضرت رضا (ع)

مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال با حضور تولیت آستان رضوی در حرم مبارک علی ابن موسی‌الرضا (ع) انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ در حرم مطهر امام رضا برگزار شد.

به گزارش مهر، در ابتدای این مراسم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از میزبانی آستان قدس و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای هماهنگی انجام این مراسم بدرقه گفت: من وقتی بازیکن بودم اینجا می‌آمدم و یاری می‌گرفتم و امروز مثل قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا همه اینجا آمده‌ایم تا با دلی آرام و ایمانی راسخ به جام جهانی برویم. ما به عنایت ویژه حضرت امام رضا (ع) اعتقاد داریم و بار‌ها در سخت‌ترین مسابقات آن را با تمام وجودمان حس کرده‌ایم.

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و مدیر کاروان اعزامی به جام جهانی نیز ضمن تقدیر از حمایت تولیت آستان قدس رضوی و همه مقامات استانی که زمینه این مراسم را فراهم آورده بودند، با اشاره به تاریخچه فوتسال و درخشش ایران در جهان و آسیا، گزارشی از تلاش‌های صورت گرفته برای تیم ملی و امیدواری مردم به کسب موفقیت در جام جهانی ارائه کرد.

حجت‌السلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در سخنانی با ابراز خشنودی از حضور بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال در حرم. رضوی گفت: این مکان معنوی مثل عطرفروشی است، هر کس با هر نیتی اینجا بیاید حتماً وجودش عطرآگین می‌شود، این حرم پناهگاه هر انسانی فارغ از دین و مذهب و سطح سواد و اقتصاد است.

ایشان بیان داشت: قدر این مردم، کشور و پرچم را بدانید. دعای خیر ما و همه مردم بدرقه شماست، شما با تمام توان و استعدادی که دارید به میدان بروید و تردید نکنید که دست خدا همراه شماست.

زیارت، اقامه نماز جماعت، تقدیم هدایا معنوی و گذر از زیر قرآن از دیگر قسمت‌های این مراسم بدرقه بود که برای نخستین بار در این سطح برگزار می‌شد.

تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام جهانی ازبکستان امروز ساعت ۱۶ با پرواز اختصاصی مشهد مقدس را به سوی شهر بخارا در ازبکستان ترک می‌کند.

نظر شما