شناسهٔ خبر: 68599721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با انعقاد تفاهم نامه ای ؛

مرکز نوآوری تعاون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان راه اندازی شد

با انعقاد تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، مرکز نوآوری تعاون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان ؛ این تفاهم نامه به امضای داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و علی نورانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان رسید .

داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : ترویج فرهنگ تعاون در بین دانش آموختگان دانشگاهی ،ترغیب و ساماندهی نخبگان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و مخترعین جهت تجاری سازی اختراعات و نوآوریها در قالب شرکتهای تعاونی دانش بنیان از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است .

داود مداح ، بستر سازی برای ورود بخش تعاونی به فعالیتهای اقتصادی دانش بنیان و افزایش سهم تعاونی در توسعه اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال، اجرایی شدن فعالیتهای اقتصادی دانش محور و حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال فناوری در تعاونی ها از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است .

 علی نورانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز ضمن تبریک هفته تعاون با اشاره به ضرورت دستیابی تعاون به جایگاه واقعی خود افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در دستیابی به این هدف بسیار موثر است و مرکز نوآوری تعاون آغازگر ارتباطات و تعاملات خواهد بود.
نورانی اظهار داشت: تیم های فناور با آگاهی و شناخت از مزایای شرکت های تعاونی، بسوی ثبت شرکت تعاونی هدایت و شرکت های تعاونی نمونه به سوی دانش بنیان شدن سوق داده خواهند شد.
در این نشست، دکتر جانقربانی معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم گفت:  هم افزایی فناوران موجب حل معضلات و مشکلات جامعه می شود و بهره مندی فناوران از خدمات و مساعدت های اداره تعاون می تواند تسهیل کننده برخی از مسائل باشد.

همچنین در پایان  این جلسه ، مرکز نوآوری تعاون مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در راستای اجرایی نمودن این تفاهم نامه افتتاح شد .

نظر شما