شناسهٔ خبر: 68598923 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

نتایج نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی فردا اعلام می‌شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت:در شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی ۶۴دانشگاه و دانشکده کشور به رقابت پرداختند و نتایج نهایی این المپیاد چهارشنبه اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ رقابت بیش از ۶ هزار دانشجوی علوم‌پزشکی در شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار شد.

ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در این المپیاد با اشاره به رقابت دانشجویان از ۶۴ دانشگاه و دانشکده کشور گفت: نتایج نهایی این المپیاد چهارشنبه اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: در این المپیاد علمی ۶ حیطه داشتیم و اتفاق جدید این است که المپیاد از حالت دانشجویی خارج شده و براساس نیازهای جامعه، نیازهای حوزه سلامت و در حوزه خودمراقبتی از گروه‌های مختلف دانشجویی، طرح‌های مختلفی ارائه شده است.

باقری‌فرد اظهار کرد: در ادوار المپیاد صرفاً کسانی که فقط مدال طلا کسب می‌کردند اجازه داشتند به صورت مستقیم در دوره دستیاری شرکت کنند که ما مدال‌آوران نقره را نیز به آن اضافه کردیم.

وی ادامه داد: ما چتر استفاده از تسهیلات استعدادهای درخشان را گسترده‌تر کردیم و برای اجرای طرح‌ها به دانشجویان اعتبار اختصاص داده‌ایم و این اعتبار را به دانشگاه می‌دهیم که در خود دانشگاه طرح‌ها اجرا شود.

باقری‌فرد مطرح کرد: از سال گذشته حیطه کارآفرینی و استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی به سرفصل‌های المپیاد اضافه شده است.

نظر شما