شناسهٔ خبر: 68598889 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بلیت سینما «کیو» برای خبرنگاران نیم‌بها شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از نیم‌بها شدن بلیت سینما «کیو» برای خبرنگاران استان به مناسبت «روز ملی سینما» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید امانی با تبریک فرارسیدن روز سینمای ایران، اظهار داشت: بیست و یکم شهریور در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز ملی سینما» شناخته شده و به‌نوعی یادبود و گرامیداشتی برای سینمای ایران و دستاوردهای آن در طول تاریخ محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این روز معمولاً مراسم و برنامه‌های گوناگونی در سراسر کشور برگزار شده و به بررسی و نمایش فیلم‌های ایرانی و همچنین تقدیر از هنرمندان و سینماگران برجسته پرداخته می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در همین راستا با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و همکاری مدیریت سینما کیوی مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد (آقای نصر) بلیت این سینما طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریورماه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌صورت نیم‌بها خواهد بود.

امانی، تصریح کرد: طی این سه روز، خبرنگاران ضمن ارائه کارت یا معرفی‌نامه معتبر خبرنگاری می‌توانند با یک نفر همراه در تمامی سانس‌های این سینما به تماشای فیلم‌های در حال اکران بنشینند.

برچسب‌ها:

نظر شما