شناسهٔ خبر: 68597308 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

ملیکا کریمی برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان:

المپیاد فیلمسازی به ما انگیزه تلاش بیشتر داد

برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: حضور در المپیاد فیلمسازی انگیزه ما را برای ادامه دادن مسیر دوچندان کرد تا برای هدف‌مان تلاش بیشتری کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ملیکا کریمی بهجت آبادی برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اشاره به فیلم کوتاهی که ساخته، به سوره سینما گفت: فیلم مستند داستانی «بهجت آباد» همانطور که از نامش پیداست درباره روستایی به همین نام اطراف شهرستان لنجان اصفهان است.
وی افزود: در این مستند سبک زندگی در این روستا و خاطراتی که پدر بزرگم در آنجا سپری کرده روایت می‌شود، در بخش‌هایی از فیلم به کشاورزی و مزارع آنجا و همچنین میوه‌ها و صیفی‌جاتی که کشت می‌شود نیز اشاره شده است.
برگزیده المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اشاره به حضورش در المپیاد خاطرنشان کرد: مدتی که در المپیاد حضور داشتم روزهای خوبی را تجربه کردم و علاقه‌مندم که امسال نیز در این رویداد شرکت کنم زیرا تجربه‌های خوبی کسب کردم و مطالب جدیدی آموختم.
وی بیان کرد: در این المپیاد اساتید حرفه‌ای سینما حضور داشتند که هر کدام تجربه‌ها و درس‌های زیادی به ما دادند که واقعا ارزشمند است. حضور در المپیاد فیلمسازی انگیزه ما را برای ادامه دادن مسیر دوچندان کرد تا برای هدف‌مان تلاش بیشتری کنیم.
کریمی گفت: مهمترین درسی که از المپیاد گرفتم ارتباط گرفتن با افراد بود. در آن مدت با عوامل، هم‌گروهی‌ها و نوجوانانی که در ابتدا همدیگر را نمی‌شناختیم تعامل داشتیم و کار کردیم. علاقه‌مندم که سینما و این مسیر را جدی‌تر ادامه دهم در این راستا به رشته کارگردانی تمایل زیادی دارم و دوست دارم امسال هم در این دوره شرکت کنم. البته یکی از فیلم‌هایم در فستیوال بین‌المللی  Power24 در آفریقای جنوبی برگزیده شد و این برای من همانند یک پله برای رسیدن به هدف‌های سینمایی‌ام محسوب می‌شود.
مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه امسال در شهر اصفهان با مدیریت وحید ملتجی از سوی بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما