شناسهٔ خبر: 68597006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد

نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه برق اهواز

مونا چراغی

نشست فنی مشترک توزیع برق اهواز و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در راستای تامین برق پایدار و ارایه خدمت مطلوب به مشترکین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و استمرار خدمت‌رسانی به مشترکین برق در کلانشهر اهواز، امروز (۲۰ شهریورماه) نشست فنی و تخصصی مشترک جهت بررسی و هماهنگی اقدامات موردنیاز جهت گذر از پیک بار سال ۱۴۰۴ با حضور علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز و معاونین دو شرکت در سالن جلسات برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان این نشست اظهار کرد: تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه در روزهای گرم سال مهمترین هدف ما در راه خدمت‌رسانی مطلوب و مستمر به شهروندان در کلانشهر اهواز است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما، نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه است که از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

فراتی ادامه داد: این نشست به منظور بررسی و هماهنگی هرچه بیشتر جهت رفع نیازهای شبکه برق در گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۴ در کلانشهر اهواز است که شامل تعدیل بار فیدرها و ترانس‌های پربار، تقویت سطح ارتباط و افزایش قابلیت مانور عملیاتی در زمان‌های بحرانی می‌شود که در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز شامل ماینر، الکتروموتورهای کشاورزی و بخش خانگی جهت مدیریت بار شبکه و کاهش تلفات فنی و غیر فنی در سطح کلانشهر اهواز از دیگر موارد مطرح‌شده در نشست بود که بنا داریم با برنامه‌ریزی نسبت به کاهش تلفات شبکه اقدام کنیم.

وی بیان کرد: تعامل مشترک و دوسویه در بخش توزیع و فوق توزیع و بررسی فنی شبکه و رفع موانع و مشکلات فی مابین نقش اساسی در پایداری هرچه بیشتر شبکه دارد و تشکیل این جلسات برای شناسایی هرچه بیشتر اشکالات احتمالی شبکه برق است که با موارد مهمی که در این نشست مطرح شد امیدواریم بتوانیم شرایط و نیاز شبکه را تا حد زیادی مرتفع کنیم.

انتهای پیام

نظر شما