شناسهٔ خبر: 68596485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تقدیر ویژه از دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران

رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از وزیر ورزش و جوانان ایران به خاطر اعزام دختر ایران به مسابقات کاپ آسیا قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اولین دختر ایرانی در مسابقات کاپ آسیا، «استفان مکی کاراپیت» رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا در نامه ای به دکتر دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان ایران از حمایت های وی تقدیر کرد. 

در نامه استفان مکی خطاب به احمد دنیامالی آمده است:

« حضور یک بانوی ایرانی در مسابقات آسیایی یک لحظه تاریخی و نقطه عطفی بود که با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران بدست آمد. برنامه‌ریزی و مدیریت آقای ناظمی به ما اطمینان می دهد که آینده ای روشن برای این رشته در ایران خواهیم داشت. 

این لحظه تاریخی و نقطه عطف موتورسواری زنان ایران و منطقه آسیا و خاورمیانه با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران بدست آمد. 

به عنوان رئیس FIM آسیا معتقدم فدراسیون موتورسواری ایران با مدیریت فعلی خود در مسیر درستی حرکت می کند و گام های قابل توجهی در توسعه موتوراسپورت برداشته شده است. رهبری آینده نگر و برنامه محور رئیس فدراسیون،  آقای ناظمی به ما اطمینان می دهد که آینده ای روشن برای موتورسواری در ایران خواهیم داشت. 

ما خوشبین هستیم که این حرکت ادامه یابد و مشتاقانه منتظر حضور سوارکاران ایرانی در رویدادهای قاره ای بیشتری در آینده نزدیک هستیم.»

258 258

نظر شما