شناسهٔ خبر: 68596199 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهترین مراکز کارشناسی خودرو در کرج

خوشبختانه اهمیت کارشناسی فنی و بدنه در بازار خودرو به‌خوبی جاافتاده است و افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت این موضوع باعث شده که کسب‌وکارهای مرتبط با آن نیز رونق بگیرند. در حال حاضر در هر شهر بزرگی مثل کرج چند مرکز بزرگ کارشناسی رنگ و بدنه پیدا می‌شود که هر روز مراجعه‌کنندگان زیادی دارند و بسیاری برای اطلاع دقیق از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظرشان به آن‌ها اعتماد می‌کنند. خوشبختانه اهمیت کارشناسی فنی و بدنه در بازار خودرو به‌خوبی جاافتاده است و افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت این موضوع باعث شده که کسب‌وکارهای مرتبط با آن نیز رونق بگیرند. در حال حاضر در هر شهر بزرگی مثل کرج چند مرکز بزرگ کارشناسی رنگ و بدنه پیدا می‌شود که هر روز مراجعه‌کنندگان زیادی دارند و بسیاری برای اطلاع دقیق از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظرشان به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

صاحب‌خبر -

ازآنجایی‌که زیاد شدن گزینه‌ها انتخاب را سخت می‌کند و کارشناسی خودرو به تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد، در این مطلب بهترین، معتبرترین و معتمدترین مراکز کارشناسی خودرو در کرج را معرفی کرده‌ایم. معیار انتخاب این مراکز حسن شهرت، سابقه و نظرات مثبت کاربران آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است.



همراه مکانیک

همراه مکانیک بنیان‌گذار کارشناسی خودرو در ایران است و سابقه آن در این زمینه به بیش‌از 10 سال می‌رسد. این پلتفرم به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده هم شناخته می‌شود و می‌توانید انواع خودروی صفر و کارکرده کارشناسی شده را با تضمین از آن بخرید. البته همراه مکانیک خدمات کارشناسی خودرو در کرج را هم تا سقف 600 میلیون تومان گارانتی می‌کند.

همراه مکانیک خدمات کارشناسی ماشین را علاوه‌بر شهر تهران که هم به‌صورت سیار و هم در اتوسنتر خود (واقع در نیایش مال) ارائه می‌داد، به بسیاری از شهرهای ایران گسترش داده است. این روزها هم‌وطنان عزیز از شهرهای شمالی تا غرب و شرق و مرکز ایران می‌توانند از خدمات تخصصی کارشناسی خودرو همراه مکانیک بهره‌مند شوند. برای اطلاع از لیست شهرهای تحت پوشش کارشناسی خودرو اینجا کلیک کنید.

گفتنی است که در وبسایت (hamrah-mechanic.com) و صفحه اینستاگرام همراه مکانیک (officialhamrahmechanic) نیز می‌توانید انواع مطالب تخصصی و آموزشی پیرامون مسائل فنی و حقوقی خودرو را پیدا کنید. توصیه می‌کنیم حتما به آن‌ها سر بزنید.

سایر مزایای کارشناسی خودرو همراه مکانیک را در ادامه می‌بینید:

  • ضمانت 600 میلیونی

  • انتخاب زمان و مکان کارشناسی با نظر شما

  • بررسی ریزبه‌ریز تمامی آیتم‌های خودرو

  • ارائه گزارش کتبی و معتبر کارشناسی خودرو

  • انجام دوبار کارشناسی خودرو درصورت خرید از نمایشگاه همراه مکانیک

  • ارائه خدمات حقوقی و نوشتن قولنامه رسمی به‌صورت رایگان

  • تعیین و اعلام قیمت خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و قیمت روز





کرج کارشناس (دلفانی)

کرج کارشناس یا کارشناسی خودرو دلفانی یکی از مراکز کارشناسی خودرو در کرج است. این مرکز خدمات خود را به‌صورت سیار ارائه می‌کند و مدعی است که فاصله زمانی کمی بین تماس شما و حضور کارشناسان آن‌ها در محل، وجود دارد. این مرکز در وبلاگ سایت و صفحه اینستاگرام (karajkarshenas) محتوای آموزشی هم منتشر می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای کرج کارشناس خدمات کارشناسی نیابتی است. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به حضور خودتان در محل کارشناسی نیست و کارشناس این مرکز بعد از هماهنگی با شما و فروشنده، کارشناسی خودرو را انجام می‌دهد. گزارش و عکس‌ها و فیلم‌ها کارشناسی خودرو بعد از اتمام کار برای شما ارسال می‌شود.

از دیگر مزایای کرج کارشناس می‌توانیم به فهرست زیر اشاره کنیم:

  • ارائه مشاوره

  • تحویل برگه کارشناسی معتبر

  • پوشش سراسری تمامی مناطق کرج و همچنین شهرهای تهران و قزوین



کارشناسی رنگ خودرو قلی‌زاده

کارشناسی رنگ خودرو قلی‌زاده اولین مرکز کارشناسی تشخیص رنگ در استان البرز و شهر کرج است. خدمات کارشناسی این مرکز علاوه بر تشخیص رنگ، شامل تشخیص تصادفی بودن خودرو، تعویض قطعات بدنه، ضخامت رنگ و کارشناسی تخصصی شاسی و تمامی قطعات مهم خودرو می‌شود. اعتماد و استقبال خریداران خودرو از خدمات کارشناسی این مرکز باعث شده که در سال‌های اخیر چند شعبه دیگر را هم در شهرهای تهران و فردیس افتتاح کند.

مرکز تشخیص رنگ خودرو قلی‌زاده بیش از 10 سال سابقه در این زمینه دارد و در صفحه اینستاگرام آن (color_car_1) می‌توانید تصاویر انواع و اقسام خودروهای کارشناسی شده توسط این مرکز را مشاهده کنید.



کارشناسی رنگ خودروی نوری

کارشناسی رنگ خودرو نوری یکی دیگر از مراکز کارشناسی خودرو واقع در شهر کرج است. این مرکز کارشناسی سیار ندارد و برای استفاده از خدمات این مجموعه باید به یکی از شعب آن در شهرهای کرج یا فردیس مراجعه کنید. کارشناسی رنگ خودرو نوری مدعی است که اولین مجوز رسمی فعالیت در این حوزه را در شهر کرج دارد و خدمات آن به جز کارشناسی رنگ، شامل تشخیص تصادفی بودن خودرو و خوردن شاسی آن هم می‌شود. همچنین این مرکز خدماتی مثل خط‌وخش گیری و پولیش‌کاری بدنه خودرو را هم ارائه می‌کند.

شعبه اصلی کارشناسی رنگ خودروی نوری در کرج، بلوار دانش‌آموز و بعد از بیمارستان قائم قرار دارد.



کارشناسی رنگ البرز خودرو

کارشناسی رنگ البرز خودرو یکی از مراکز مدرن کارشناسی خودرو در شهر کرج است. این مرکز علاوه بر کارشناسی فنی و بدنه، خدماتی مثل پولیش، لکه‌گیری، سرامیک و احیای رنگ خودرو را هم ارائه می‌کند. البرز خودرو هم کارشناسی سیار ندارد و برای استفاده از خدمات آن باید به آدرس کرج، گلشهر و پونه شرقی مراجعه کنید.

در صفحه اینستاگرام آن (alborz_khodro_) هم می‌توانید تصاویر کارشناسی و احیای رنگ خودروهای داخلی و خارجی توسط این مرکز را مشاهده کنید.



کارشناسی؛ ضروری‌ترین مرحله در خرید خودرو!

در این مطلب به معرفی 5 مرکز معتبر کارشناسی رنگ و فنی خودرو در شهر کرج پرداختیم. آمارها نشان می‌دهند که بیش از 70 درصد خودروهای کارکرده و 20 درصد خودروهای صفر موجود در بازار ایراد فنی و بدنه دارند و با توجه به هزینه بالای قطعات اساسی و تعمیرات خودرو، استفاده نکردن از خدمات کارشناسی ریسکی بزرگ و پر هزینه خواهد بود. همچنین به دلیل حساسیت این مرحله از خرید و فروش خودرو، حتماً کارشناسی خودرو را در مراکز معتبر و دارای پرسنل مجرب انجام بدهید.

 

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

نظر شما