شناسهٔ خبر: 68595319 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار اصفهان:

پای کار اربعین حسینی ایستاده‌ایم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه بایستی پای کار اربعین حسینی ایستاد، گفت: تکاپوی دشمن برای کم‌رنگ کردن چهره و تأثیر اربعین حسینی در جهان نشان می‌دهد که در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در نشست ستاد اربعین استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته مایه مباهات است البته چالش‌ها و نقص‌هایی نیز وجود داشت که درصدد هستیم در سال آینده جبران شود.

وی افزود: گزارشات ارائه شده در نشست، به‌صورت مکتوب همراه با تجزیه و تحلیل، ارائه معایب و محاسن و پیشنهاد برای رفع چالش‌ها و ارتقای محاسن به ستاد اربعین استان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی استان مانند بنگاه‌های اقتصادی که در راستای برگزاری اربعین حسینی اقدامات ویژه انجام دادند و خالصانه امکانات و ظرفیت‌های خود را به میدان آوردند، قدردانی خواهد شد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: همچنین درصدد هستیم تا قدردانی ویژه‌ای از ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از افراد و نهادهایی که در این امر مهم تلاش کردند داشته باشیم.

وی ادامه داد: از سویی قرار است یک نامه گلایه‌آمیز از ستاد اربعین استان برای دستگاه‌هایی که کم کاری داشتند بالأخص دستگاه‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل همکاری نکردند، ابلاغ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه بایستی پای کار اربعین حسینی ایستاد، عنوان کرد: تکاپوی دشمن برای کم‌رنگ کردن چهره و تأثیر اربعین حسینی در جهان نشان می‌دهد که در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

جان‌نثاری افزود: لیکن باید بر مسائل فرهنگی وقت و انرژی ویژه گذاشته شود و شبهات به‌صورت موردی و شفاف برای آحاد مردم در فضای حقیقی و مجازی تبیین و برطرف شود؛ مراسم راهپیمایی اربعین به صورت کاملاً مردمی برگزار شده و خواهد شد و مُصر هستیم که این آئین به جایگاهی که مد نظر مقام معظم رهبری است برسد.

نظر شما