شناسهٔ خبر: 68595157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گالاتاسرای کوتاه نمی‌آید: این‌بار جورجینیو!

گالاتاسرای قصد دارد همچنان به خرید ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا ادامه دهد و این‌بار به فکر ارائه پیشنهاد برای جورجینیو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در چند ماه اخیر از حضورش در ترکیب آرسنال بسیار راضی بود و حتی گفته شده بود که یکی از عوامل اصلی انتقال ریکاردو کالافیوری به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بوده است.

اما این بازیکن در هیچ یک از سه دیدار ابتدایی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون، استون ویلا و برایتون در ترکیب آرسنال به میدان نرفت و همین موضوع باعث شده است که شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش برسد.

حالا رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که باشگاه گالاتاسرای ترکیه شرایط این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر دارند و قصد دارد به زودی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کند. پنجره نقل و انتقالات لیگ ترکیه تا تاریخ ۱۳ سپتامبر باز است و آنها فرصت جذب بازیکنان بیشتری را دارند.

جورجینیو چند ماه قبل قراردادش را به مدت یک سال دیگر و تا تابستان ۲۰۲۵ با آرسنال تمدید کرد اما شاید بتواند با مدیران این باشگاه برای ترک این تیم و پیوستن به گالاتا سرای برای داشتن فرصت بیشتری برای بازی و هم تیمی شدن با ویکتور اوسیمن و دریس مرتنز که هم تیمی‌های سابقش هستند به توافق برسد.

نظر شما