شناسهٔ خبر: 68593549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار گرگان:

عدالت‌محوری و توجه به محرومان از شاخصه‌های مدیریت شهری است

شهردار گرگان با بیان اینکه عدالت‌محوری و توجه به محرومان از شاخصه‌های مدیریت شهری است، گفت: با تمام عزم و جدیت در سال آخر این دوره مدیریت شهری برای مردم کار خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سید محمدرضا سیدالنگی پیش از ظهر امروز - سه‌شنبه بیستم شهریور_ در جمع خبرنگاران از عدالت‌محوری و توجه به محرومان به عنوان شاخصه‌های مدیریت شهری نام برد و اظهار کرد: اهداف ما از مجموع اقداماتی که در محلات کم‌برخوردار انجام داده‌ایم، رضایت خدا و مردم بوده و به دنبال دیده شدن نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: باوجود آنکه می‌دانستیم اقداماتی که در محلات انجام می‌دهیم، به اندازه مناطق بالای شهر بازخورد رسانه‌ای ندارد اما رضایتمندی خدا را ملاک عمل خود قرار دادیم و توانستیم لبخند رضایت را بر لب مردم بنشانیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای برقراری ارتباط با مسئولان کشوری برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده می‌کنیم و در این مورد کوتاهی نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه با تمام عزم و جدیت در سال آخر این دوره مدیریت شهری برای مردم کار خواهیم کرد، اضافه کرد: از فرماندهی سپاه شهرستان می‌خواهیم همچون گذشته برای رقم زدن اتفاقات مثبت در محلات کم‌برخوردار در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر حضور داشته باشد.

نظر شما