شناسهٔ خبر: 68593429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اسبقیان: آینده ایده‌آلی در انتظار بوکس ایران است

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جریان مجمع سالیانه فدراسیون بوکس، گفت: خبر‌های خوب روز‌های اخیر در مسابقات آسیایی بوکس، نویدبخش آینده ایده‌آل برای این رشته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس، امروز سه‌شنبه به ریاست "سیدمحمدشروین اسبقیان" معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، "احمد نامنی" مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون و اعضای مجمع، در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدا گزارشی از عملکرد یک‌ساله فدراسیون در خصوص بخش‌های مختلف از سوی رئیس فدراسیون ارائه شد.

گزارش حسابرس مستقل، گزارش مالی از سوی خزانه‌دار، گزارش بازرس فدراسیون، تصویب تغییر لوگوی فدراسیون پس از ۳۰ سال، تصویب چارت سازمانی فدراسیون و تصویب تقویم ورزشی از دیگر موارد این مجمع بود.

در ادامه، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش به سخنرانی پرداخت و گفت: ابتدا درگذشت عیسی گل‌محمدی را همه تسلیت می‌گویم.

وی افزود: به اعضای مجمع خدا قوت می‌گویم و امیدوارم در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون موفق باشید. از دکتر حسینی قهرمان ارزشمند و اخلاق‌مدار بوکس کشور که سکاندار فدراسیون است، برای زحمات وی و همکارانش تشکر می‌کنم. مسائل مالی فدراسیون شفاف بوده که این مساله قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خبر‌های خوبی را طی روز‌های گدشته از بوکس ایران داشتیم که نوید روز‌های مناسبی را می‌دهد. اینکه تیم‌های پایه ما به قهرمانی در قاره کهن می‌رسند، نشان از برنامه‌ریزی دارد.

اسبقیان ادامه داد: رصد کرده‌ایم و اتفاقات خوبی را در بوکس شاهد هستیم. سیاست وزارت ورزش و فدراسیون بوکس برنامه‌ریزی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی ناگویا و المپیک لس‌آنجلس آنجلس بوده که این مهم از اهداف دکتر دنیامالی است.

وی گفت: حسینی، خاک خورده بوکس است و قطعا با همکارانش، برنامه‌ریزی خوبی برای موفقیت خواهد داشت. بوکس هم می‌تواند مثل تکواندو، موفق باشد. حتما شاهد اتفاقات خوبی در بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی از سوی بوکس ایران خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما