شناسهٔ خبر: 68592964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهاجم تیم ملی در استقلال

بازیکن ها یکی پس از دیگری یاغی می‌شوند!

مهاجم تیم ملی در استقلال بعد از انتقال رامین رضاییان به استقلال و سعید مهری به پرسپولیس حال اخبار هایی مبنی بر حضور کریم انصاری فرد در تیم استقلال به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات جذابی را پشت سر گذاشته است، از بازیکنان خارجی با کیفیتی که مدعیان قهرمانی این فصل جذب کردند تا یاغی های جدید سرخابی ها.

بدون شک پر سر و صدا ترین نقل و انتقالات این فصل جذب رامین رضاییان توسط باشگاه استقلال بود. دفاع راست آماده این روزه های فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را در کارنامه داشت با پیوستن به تیم استقلال در این فصل به جدید ترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شد.

اما این پایان کار نبود و در اتفاقی عجیب باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سعید مهری رفت! بازیکنی که پس از چند فصل حضور در تیم استقلال راهی کشور قبرس شد و با آپوئل قبرس قهرمان لیگ این کشور شد.این بازیکن که در زمان حضورش در آبی های پایتخت همواره مورد انتقاد هواداران بود بعد از حواشی عجیبش در قرار داد او با استقلال و انتقاد های هواداران نسبت به عملکرد او بلاخره از استقلال جدا شد.

هافبک 27 ساله سابق تراکتور با عقد قرار دادی به تیم پرسپولیس پیوست و بعد از رامین راضاییان به دومین یاغی این فصل فوتبال تبدیل شد. می‌توان گفت این فصل یکی از عجیب ترین فصل های فوتبال ایران است چرا که در سال های قبل تبدیل شدن یک بازیکن به یاغی خیلی دیر و سخت انجام می شد اما بنظر میرسد با حرفه ای تر شدن فوتبال دیگر کم کم دارد این انتقالات رنگ و بوی طبیعی به خود میگیرد.

هرچند که این دو بازیکن به صورت مستقیم از دو تیم پایتخت به تیم دیگری منتقل نشدند اما با توجه به سابقه حضور آنان در یکی از تیم های پایتخت می‌توان نام آن ها را یاغی گذاشت.

اما در جدید ترین خبر بنظر میرسد یاغی دیگر در راه است! کریم انصاری فرد که چند روزی است شایعه انتقالش به تیم استقلال به گوش می‌رسد حالا به یکی از جدی ترین گزینه های استقلال برای خط حمله این تیم تبدیل شده است. این بازیکن با تجربه که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد سال های زیادی است که به عنوان لژیونر در فوتبال فعالیت می‌کند.

اما داستان زمانی جدی تر می‌شود که صفحه گرافیست باشگاه استقلال با گذاشتن عکسی خبر از انتقال یه بازیکن می‌دهد!

 بازیکن ها یکی پس از دیگری یاغی می‌شوند!

حتی گفته می‌شود قرار است آرمان رمضانی مهاجم فعلی تیم استقلال از لیست آبی ها کنار برود تا روند انتقال مهاجم سابق پرسپولیس تسهیل تر بشود. حال باید منتظر ماند و دید آیا سومین یاغی در یک فصل اتفاق می‌افتد یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما