شناسهٔ خبر: 68591944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رادان: افزایش هزینه تخلف، نقش محوری در کاهش حوادث رانندگی دارد

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی گفت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرمانده کل انتظامی گفت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند.

سردار احمدرضا رادان در آیین تجلیل از مدیران پلیس‌راه و راهور کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: به شما که مأموریت‌های حساس و سخت و خداپسندانه‌ای در راه خدمت به مردم با حضور مؤثر در نوروز، ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر، روز‌های آغازین ماه ربیع‌الاول و دیگر مناسبت‌های بزرگ از ابتدای امسال تاکنون انجام داده‌اید خداقوت می‌گوییم.

وی افزود: یکی از مواردی که با نگاه جدی و ضرورت برنامه‌ریزی در آن روبرو می‌شویم موضوع کاهش کشته‌شدگان تصادفات رانندگی است اگرچه در سایه برنامه‌های اجرایی از چند سال گذشته این تعداد به زیر ۲۰ هزار نفر در سال رسیده، اما باید عزم خود را جذب کنیم به حداقل ممکن برسد.

فرمانده فراجا تصریح کرد: دستگاه‌های مختلفی در وقوع حوادث رانندگی نقش و مسئولیت دارند، اما با این وجود برای شش ماه باقیمانده سال باید برنامه‌ریزی علمی و هدف‌مندی داشته باشیم تا شاهد روند روبه‌کاهش تصادفات و تعداد جان‌باختگان باشیم.

سردار رادان اظهار داشت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند و بااین‌وجود توجه به" بیان آمرانه در عین محترمانه و حکیمانه " و توجه به اصل آموزش فنون علمی و حساب شده در این عرصه شاخصه و لازمه کار پلیس خدمتگزار راهور در منظر افکار عمومی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: توجه و اهتمام جدی در تقویت انضباط اجتماعی، اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در کنار مدیریت دغدغه‌مند رانندگان در شش ماه دوم سال باید به‌طورجدی دیده شود.

در ابتدای این جلسه سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با ارائه نکته نظرات و تمرکز بر اولویت‌های پلیس برای انضباط ترافیکی، گزارشی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما