شناسهٔ خبر: 68590488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز:

‌شماری از آتش‌نشانان شیرازی به بلاروس اعزام می‌شوند

زهرا عسگری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از شروع پایش نیروهای این سازمان برای اعزام به ماموریت آموزشی در کشور بلاروس خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی عیدی‌پور امروز، ۲۰ شهریورماه در نشست سازمان آتش‌نشانی شیراز با اعلام این خبر گفت: این ماموریت با هدف افزایش سطح توان تخصصی و عملیاتی نیروهای آتش‌نشان انجام می‌شود.

وی افزود: در این دوره نفرات اعزامی با مباحث حریق در ساختمان‌های بلند، طبقات منفی، سوانح و تصادفات جاده‌ای، مواد شیمیایی و خطرناک، آواربرداری و ایمنی ساختمان‌های تجمعی در سطوح تکمیلی و پیشرفته آشنا خواهند شد.

عیدی‌پور بیان کرد: آتش‌نشانان شیرازی در این مأموریت می‌توانند به تکمیل دوره‌های آموزشی در آکادمی بین‌المللی آتش‌نشانی کشور بلاروس زیر نظر اساتید برجسته این آکادمی بپردازند.

 وی با بیان اینکه ارزیابی و رقابت برای پایش نیروهای اعزامی، بین آتش‌نشان شیراز در مراحل نهایی است، اظهار کرد: در این مراحل اتش‌نشانان از نظر آمادگی جسمانی، مهارت و عملکرد تخصصی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و پس از تکمیل این فرایند نیروهای برتر و توانمند برای اعزام به کشور بلاروس انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز همچنین تاکید کرد: ایجاد انگیزه و نشاط و ارتقای سطح توان عملیاتی و آشنایی با شاخص‌های بین‌المللی برای آتش‌نشانان شیراز همواره در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما