شناسهٔ خبر: 68589509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خبرداد

افزایش 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف‌های ملی ۶۸۰۰ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل ۶۲ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

علی پورداود  روز سه‌شنبه  با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: ارزیابی فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب 5 گروه بر اساس وظایف و مسئولیت‌های آنان تقسیم‌بندی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: در  بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر 32 دستگاه به‌عنوان برتر و نمونه در بخش‌های مختلف مشخص و معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در ادامه به اعتبارات ابلاغی به استان پرداخت و افزود: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف‌های ملی 6800 میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده است.

پورداود از رشد 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر امسال نسبت به سال قبل خبر داد و بیان کرد: سال گذشته کل اعتبارات ابلاغی به استان به همه ردیف‌های ملی 4 هزار و 480 میلیارد تومان بود که امسال تاکنون با رشد 62 درصدی به 6 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده است. تا پایان سال از محل ردیف‌های دیگر اعتبارات عمرانی به استان بوشهر تخصیص داده و به این اعتبار اضافه می‌شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تخصیص 67 درصد اعتبارات عمرانی سال قبل به دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: سال قبل از محل اعتبارات استانی، تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای 4 هزار و 480 میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شد که از این میزان مبلغ 67 درصد تخصیص یافت.

پورداود، اولویت توزیع اعتبارات امسال را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران دانست و تصریح کرد: با توجه به رشد 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال جاری اولویت توزیع اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌خصوص طرح‌هایی که امسال به بهره‌برداری می‌رسند می‌باشد.

وی پرداخت مطالبات پروژه‌های عمرانی را از دیگر اولویت‌های توزیع اعتبارات اعلام کرد و گفت: سعی شده امسال پروژه‌های جدیدی طراحی و اجرایی نشود، مگر پروژه‌های ضروری و مهم که به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها عملیات اجرایی آنها باید شروع شود.

انتهای پیام

نظر شما