شناسهٔ خبر: 68587828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار رادان: افزایش هزینه تخلف، نقش محوری در کاهش حوادث رانندگی دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افزایش هزینه‌های تخلف در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند؛ با این وجود توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و حکیمانه و توجه به اصل آموزش فنون علمی و حساب شده در این عرصه لازمه کار پلیس خدمتگزار راهور در منظر افکار عمومی است.

صاحب‌خبر -

سردار رادان: افزایش هزینه جرم و تخلف، نقش محوری در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در آیین تجلیل از مدیران پلیس راه و راهور کشور که روز گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به شما که ماموریت‌های حساس و سخت و خداپسندانه‌ای در راه خدمت به مردم با حضور موثر در نوروز، ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر، روز‌های آغازین ماه ربیع الاول و دیگر مناسبت‌های بزرگ از ابتدای امسال تاکنون انجام داده‌اید خدا قوت می‌گوییم. 

وی افزود: یکی از مواردی که با نگاه جدی و ضرورت برنامه‌ریزی در آن روبرو هستیم موضوع کاهش کشته‌شدگان تصادفات رانندگی است. اگرچه در سایه برنامه‌های اجرایی از چند سال گذشته این تعداد به زیر ۲۰ هزار نفر در سال رسیده، اما باید عزم خود را جذب کنیم تا این آمار به حداقل ممکن برسد. 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: علل مختلفی در وقوع حوادث رانندگی نقش و مسئولیت دارند، اما با این وجود برای شش ماه باقیمانده سال باید برنامه‌ریزی علمی و هدفمندی داشته تا شاهد روند رو به کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان باشیم. 

سردار رادان تصریح کرد: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند و با این وجود توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و حکیمانه و توجه به اصل آموزش فنون علمی و حساب شده در این عرصه شاخصه و لازمه کار پلیس خدمتگزار راهور در منظر افکار عمومی است. 

وی بیان داشت: توجه و اهتمام جدی در رونق انضباط اجتماعی، اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در کنار مدیریت دغدغه رانندگان در شش ماه دوم سال باید به طور جدی دیده شود.

در ابتدای این مراسم سردار سرتیپ دوم «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور فراجا ضمن ارائه گزارشی به بیان نقطه نظرات خود مبنی بر تمرکز بر اولویت‌های پلیس برای انضباط ترافیکی، پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما