شناسهٔ خبر: 68587718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرداخت ماهانه ۱۲ میلیارد ریال به مستمری بگیران قزوین

قزوین - ایرنا - مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت:‌ ماهانه ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۹۷ هزار خانوار مستمری بگیر توسط سازمان تامین اجتماعی در استان پرداخت می شود.

صاحب‌خبر -

حمید کوزه گرها روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه بدهی ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریالی برخی کارفرمایان در استان شرایط را در ارایه برخی تعهدات گسترده با چالش هایی مواجه کرده است.

وی، بررسی پرونده نیروهای انسانی در قالب بیمه بیکاری، ارایه راهکارهای اساسی، پرداخت به موقع تعهدات و خدمات به مخاطبان سازمانی را از افتخارات سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به ارباب رجوع سازمانی وظیفه مجموعه همکاران بوده تا با برقراری تعاملات دو سویه و تبیین سیاست ها و اهداف عالیه سازمان ارایه خدمات نیز از سوی همکاران سهل تر شود.

کوزه گرها با بیان اینکه استان قزوین دچار کمبود نیروی انسانی متخصص و کارشناس متقاضی کار در واحدهای تولیدی است، یادآور شد: به کارگیری نیروهای اتباع بیگانه در شرکت ها و وجود سه هزار و ۷۰۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال حقوق ماهانه از جمله معضلات پیش روی این سازمان تامین اجتماعی قزوین است.

این مسوول با بیان اینکه ۶۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است، توضیح داد: با توجه به اینکه این میزان ۱۶ درصد بیشتر از آمار کشوری است، پوشش این تعداد جمعیت نیازمند حمایت همه جانبه مجامع کارگری و کارفرمایی برای ارتقای سازمان و امانتداری از سرمایه اندوخته بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان نهاد عمومی غیر دولتی است که هزینه های خود را از محل درآمدهای داخلی تامین می کند و همچنین بیمه تامین اجتماعی در استان هشت شعبه دارد که با ارایه خدمات مناسب خود توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد.

نظر شما