شناسهٔ خبر: 68586759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد

دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲/ آماده‌سازی شهر برای آغاز سال تحصیلی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری بیست‌ودومین دیدار مستقیم و بدون واسطه شهردار اصفهان با مردم محلات و مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: این دیدار امروز ( سه‌شنبه) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبای ملک‌شهر واقع در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین دیدار بدون واسطه شهردار اصفهان با مردم محلات و مناطق مختلف شهر اظهار کرد: این دیدار امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبای ملک‌شهر واقع در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

وی در توضیح روند این دیدارها افزود: ابتدا در مساجد حضور یافته و نظرات و پیشنهادات شهروندان و نمایندگان محلات را دریافت می‌کنیم و در ادامه پس از یک بازه زمانی سه‌ماهه، مجدد در همان مکان حضور پیدا می‌کنیم و پاسخگوی مطالبات مطرح‌شده در دور نخست خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از مشکلات این‌گونه دیدارها این است که پس از شنیدن مشکلات، اقدامات اجرایی و اطلاع‌رسانی مناسبی در مورد نتایج انجام نمی‌شود، اما در قالب برنامه «مردم سلام» دو بار حضور خواهیم داشت؛ بار نخست شنونده و بار دوم پاسخگو هستیم.

معرک‌نژاد با اشاره به آماده‌سازی شهر برای آغاز سال تحصیلی گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، ستاد مهر شهرداری اصفهان آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: شهرداری با برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه‌های مختلف از جمله تاکسیرانی، حمل‌ونقل و ترافیک و اتوبوسرانی در تلاش است تا شهر را برای حضور مجدد دانش‌آموزان در مدارس آماده کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه «سفیر مهر» نیز آماده ارائه خدمات برای رزرو سرویس مدارس به‌صورت غیرحضوری است.

وی از هماهنگی‌های انجام‌شده با پلیس راهور، آموزش و پرورش و دیگر نهادها برای مدیریت ترافیک هفته‌های ابتدایی مهر خبر داد و ادامه داد: از والدین تقاضا می‌شود با همراهی خود در آغاز سال تحصیلی به بهبود شرایط ترافیکی شهر کمک کنند.

نظر شما