شناسهٔ خبر: 68586539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اپل از آیفون‌های ۱۶ پرو و پلاس رونمایی کرد اپل از آیفون‌های ۱۶ پرو و پلاس رونمایی کرد

اپل در رویداد ماه سپتامبر خود از سری آیفون ۱۶ پرو رونمایی کرد. گوشی‌های جدید پرو نمایشگر‌های بزرگ‌تری دارند: آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی و آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگر ۶.۹ اینچی عرضه می‌شوند. به گزارش دیجیاتو، این در حالی است که آیفون ۱۵ پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچ و آیفون ۱۵ پرو مکس از نمایشگر

صاحب‌خبر -

اپل در رویداد ماه سپتامبر خود از سری آیفون ۱۶ پرو رونمایی کرد. گوشی‌های جدید پرو نمایشگر‌های بزرگ‌تری دارند: آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی و آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگر ۶.۹ اینچی عرضه می‌شوند.

به گزارش دیجیاتو، این در حالی است که آیفون ۱۵ پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچ و آیفون ۱۵ پرو مکس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برند.

مشخصات فنی آیفون ۱۶ پرو

آیفون‌های ۱۶ پرو و پلاس معرفی شدند

کنترل دوربین جدید روی دستگاه با یک ویژگی هوش بصری جدید کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد جزئیاتی در مورد اشیایی که در منظره یاب دوربین‌تان هستند، دریافت کنید.

باتری آیفون ۱۶ پلاس

باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، احتمالاً این گوشی اپل شارژدهی بهتری دارد. بااین‌حال فعلاً مشخص نیست که ظرفیت باتری از نظر عددی چقدر است.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ۱۶ پلاس

مدل پایه این دستگاه با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و قیمت پایه ۸۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. این گوشی از ۳۰ شهریور وارد بازار‌های جهانی می‌شود.

منبع: fararu-773391

نظر شما