شناسهٔ خبر: 68586101 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رسوایی جدید ارتش اسرائیل؛ اعتراف به قتل ۳ اسیر دیگر

در رسوایی جدیدی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، مدت‌ها پیش سه نظامی اسیر دیگر خود را در غزه کشته است اما از آن زمان حاضر به رسانه‌ای کردن این امر نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، ارتش اسرائیل بعداز ماه‌ها سکوت اعلام کرد، با وجود آن که اجساد سه اسیر اسرائیل از دسامبر گذشته به دست آمده است ولی ارتش اسرائیل حاضر نشد آن را رسانه‌ای کند تا اینکه امروز دوشنبه تصمیم به اعلام آن گرفت.

براساس روایت ارتش رژیم صهیونیستی، این سه اسیر صهیونیست در حین سوء قصد به جان یکی از مسئولین عالی رتبه حماس، در حالی به هلاکت رسیدند که ارتش اسرائیل از اطلاعی از حضور آنها در این نقطه مورد هدف قرار گرفته نداشت.

در این بین رسوایی اصلی اعتراف ارتش صهیونیست به در اختیار داشتن جزئیات این مسئله از فوریه گذشته بود اما حاضر به انتشار آن نشد.

این سه صهیونیست در حالی کشته شده از غزه بازگشتند که در حین اسارت زنده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه دروغ گویی هایش ژانویه گذشته به خانواده این اسرا خبر داده بود که این سه نظامی اسیر در حین اقدام علیه احمد غندور فرمانده لشکر شمالی حماس کشته شده‌اند اما نمی‌داند که آنها بر اثر خفگی جان سپرده‌اندیا مسموم شده‌اند و هنوز نمی‌تواند این اطلاعات را تایید یا تکذیب کند.

تا اینکه بعد از پافشاری خانواده ها، ارتش اسرائیل اعتراف کرد هر سه اسرائیلی بر اثر اصابت گلوله نظامیان اسرائیلی از پای در آمده‌اند، اما با این وجود اجازه انتشار این اخبار را نداد.

در حال حاضر فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی از جمله رئیس ستاد این رژیم متهم به تحریف حقایق هستند، امری که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سعی در رد آن دارد.

نظر شما