شناسهٔ خبر: 68584616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دیدار فولاد و عراق از نگاه سرمربیان و بازیکنانعلاقه عطایی برای فینالیست شدن دو تیم ایرانی در باشگاه‌های آسیا

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: هنوز برای پیش‌بینی زود است اما شخصا دوست دارم دو تیم ایرانی را در فینال این دوره از رقابت‌ها ببینم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱9 شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد.

تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت 20 و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان(ایران):
بازی بسیار خوبی داشتیم و همان‌طور که دیروز مشاهده کردید، تیم عراق شگفتی روز نخست این دوره از مسابقات بود و توانست تیم مدعی قهرمانی، الریان قطر را شکست دهد و باتوجه به آنالیزهای انجام شده تدابیر لازم را در نظر گرفتیم و از شروع مسابقه سعی کردیم با قدرت وارد زمین شویم و هیچ فرصتی به تیم عراق ندهیم، فکر می‌کنم بازیکنان سیرجان بسیار خوب بازی کردند شاید گاهی بی دقتی رخ می‌داد اما نتیجه را به نفع خودمان تغییر دادیم. خوشحالم در مسابقه امروز مقاطعی به تیم فشار وارد ‌شد چرا که انتظار داریم در مراحل بالاتر چالش زیادی به تیم وارد شود و امروز این مسئله به ما کمک کرد تا بتوانیم چالش‌های آینده‌ را مدنظر قرار دهیم. بازی آینده ما برابر الریان قطر است که به‌نظرم بسیار باکیفیت خواهد بود. روز گذشته از بی‌دقتی مغلوب عراق شد، سعی می‌کنیم آنالیزهای کافی را انجام دهیم تا امتیاز آن رقابت را هم به‌دست آوریم. میزبانی یزد بسیار خوب است و سالن مناسبی تهیه شده است. هنوز برای پیش‌بینی زود است و شهداب تیم قدرتمندی است اما شخصا دوست دارم دو تیم ایرانی را در فینال این دوره از رقابت‌ها ببینم.

اعلا خلف سرمربی تیم گاز الجنوب (عراق):
به تیم سیرجان تبریک می‌گویم. تیم خیلی خوبی است و ملی‌پوشان زیادی دارد. تمام تلاش خود را کردیم اما بازیکنان از مسابقه روز گذشته خسته‌ بودند و البته این رقابت برایمان اهمیت چندانی نداشت و هدفمان پیروزی در مسابقه برابر نماینده افغانستان است تا در گروهمان دوم شویم. در بازی روز گذشته یکی از مدافعان میانی تیم را از دست دادیم و این موضوع تاثیر زیادی روی تیم داشت. طبق مقررات مسابقه نمی‌توانیم بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم اما تلاش می‌کنیم بعد از یک روز استراحت خودمان را برای مراحل بعدی آماده کنیم.

محمد ولی زاده مدافع میانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان(ایران):
امروز تیم سیرجان برابر نماینده عراق بازی کرد که دو بازیکنان خارجی دارد و آنالیز خاصی از آن‌ها نداشتیم اما توانستیم آن‌ها را کنترل و نتیجه این رقابت‌ را به نفع خود ثبت کنیم. فردا نیز با نماینده قطر بازی داریم که در تمامی مسابقات بین‌المللی حضور داشتند اما امیدوارم با آنالیزی مناسب بتوانیم در آن بازی هم پیروز شویم. من پنج سال در شهداب بازی کردم و مانند باشگاه سیرجان حرفه‌ای است امیدوارم در سیرجان بتوانم به همراه تیمم بهترین مقام‌ها را کسب کنم.


استانیسلاو ماسلیو دریافت‌کننده قدرتی تیم گاز الجنوب (عراق):
برخلاف رقابت خوب دیروز، امروز بازی خوبی برابر فولاد نداشتیم. هدفمان را روی بازی بعدی گذاشتیم و برای این رقابت آنالیزهای کافی را انجام خواهیم داد تا پیروز رقابت برابر افغانستان باشیم.

برچسب ها: اسپورتینگ کلاب (کویت), الریان اسپورت کلاب (قطر), ایران, بیست و ششمین دوره, پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان), جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی), شهداب یزد, فولاد سیرجان ایرانیان, قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024, کَم ایر (افغانستان), گاز الجنوب (عراق), والیبال, یزد

نظر شما