شناسهٔ خبر: 68584250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

یادآوری یک اتفاق نحس برای ملی‌پوشان فوتبال

یادآوری یک اتفاق نحس برای ملی‌پوشان فوتبال

تیم ملی درحالی فردا به مصاف امارات می‌رود که ورزشگاه محل بازی برای ما یادآور خاطرات چندان خوش و خوشایندی نیست.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: تیم ملی درحالی فردا به مصاف امارات می‌رود که ورزشگاه محل بازی برای ما یادآور خاطرات چندان خوش و خوشایندی نیست.

یادآوری یک اتفاق نحس برای ملی‌پوشان فوتبال

 تیم ملی فوتبال ایران درحالی از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در دومین دیدار خود در چارچوب مرحله نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف امارات می‌رود که تماشاگران نسبت به عملکرد شاگردان امیر قلعه نویی در بازی نخست برابر قرقیزستان انتقاد داشتند و حالا تقابل با اماراتِ آماده اصلا نبرد آسانی به نظر نمی‌رسد؛ به خصوص که ورزشگاه محل بازی هم چندان برای ملی پوشان خوش یمن نیست.

دو تیم در حالی در استادیوم هزا بن زاید شهر العین به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آخرین حضور ملی پوشان در آنجا با یک نتیجه تلخ همراه بود. در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، ایران در همین ورزشگاه به مصاف ژاپن رفت و در آن دیدار پرماجرا که حواشی آن را هم به یاد دارید، با سه گل مغلوب سامورایی‌ها شد تا از رسیدن به فینال باز بماند و البته کارلوس کی روش هم تیم ملی را برای مرتبه نخست ترک کند. حالا کمی کمتر از ۶ سال از شبی که آن خاطره تلخ ساخته شد، می‌گذرد و تیم ملی باز هم باید به العین سفر کند. شهری که نسبت به دبی و ابوظبی ایرانی‌های به مراتب کمتری دارد و باید دید این بار جو ورزشگاه هزا بن زاید چگونه خواهد بود.

آن شب در همین ورزشگاه، شاگردان کارلوس کی روش در حالی که دو، سوم زمان بازی را به سلامت پشت سر گذاشته بودند، روی یک صحنه معمولی به جای تعقیب توپ، داور را تعقیب کردند تا پیگیری و حرفه ای گری ژاپنی ها باعث غافلگیری آنها شود. هشتم بهمن ماه ۱۳۹۷ در این ورزشگاه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شدیم و حالا این ما هستیم و اماراتی که ۳ گل به قطرِ قهرمان آسیا زده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما