شناسهٔ خبر: 68584107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۱۱ هزار همدانی همچنان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج !

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروزه اخبار منفی در حوزه تسهیلات ازدواج و صف‌های شکل گرفته انعکاس گسترده داشته و این عاملی برای کاهش امید در بین جوانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، میلاد مرادی، در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان گفت: امروزه اخبار منفی در حوزه تسهیلات ازدواج و صف‌های شکل گرفته انعکاس گسترده داشته و این عاملی برای کاهش امید در بین جوانان شده است.

وی افزود: مسوولان بانک‌ها باید از طریق رسانه‌ها و نیز حضور در بین جوانان، ضمن توضیح در خصوص اقدام‌های صورت گرفته، امید آفرینی در بین جوانان را تقویت کنند.

وی با اشاره به هم افزایی امور در بین سازمان‌های مردم نهاد نیز خاطرنشان کرد: در همین راستا رویدادهای مختلفی در استان برگزار شده و هم افزایی خوبی بین سمن‌های جوانان به وجود آمده است.

جانشین دبیر هماهنگی بانک‌های همدان هم در این جلسه گفت: امسال پنج هزار و ۴۱۰ فقره تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است و هم اکنون ۱۱ هزار همدانی نیز در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

ملکیان افزود: این تعداد تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۸ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های استان در پنج ماهه امسال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: علت افزایش صف‌های تسهیلات، افزایش افراد از سال گذشته به نسبت امسال بوده اما در همین پنج ماهه از نظر پرداختی به اندازه سال گذشته تسهیلات پرداخت شده است.

ملکیان اظهار داشت: بانک‌های ملت، ملی و تجارت در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج در پنج ماهه اخیر رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: تاکنون در حوزه تسهیلات فرزندآوری نیز چهار هزار و ۳۶۳ فقره وام به مبلغ ۳۵ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

نظر شما