شناسهٔ خبر: 68584099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

تیم فوتبال داماش فرصت مناسب برای بدنسازی نداشت

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما خیلی دیر بسته شد و فرصت مناسب برای بدنسازی نداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید درخشان دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و نیروی زمینی تهران در رشت اظهار کرد: شرایط تیم ما با سایر تیمها متفاوت است زیرا فرصت کافی برای هماهنگی نداشتیم.

وی افزود: با این وجود از بازیکنان تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند و در مجموع از آنان راضی هستم زیرا می توانستیم برنده این دیدار شویم اما به طور حتم در بازیهای بعدی هماهنگ تر خواهیم شد.

وی ادامه داد: البته کار بسیار سختی پیش رو داریم و اشکالات زیاد است که باید این اشکالات برطرف شود که به طور حتم با گذشت زمان این نواقص هم برطرف خواهد شد و به طور حتم تیم داماش در لیگ دسته یک ماندگار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش بیان کرد: از سوی دیگر زمین بازی مناسب نبود و این در حالی است که من دوست دارم بازی روی زمین جریان داشته باشد که در این زمین چنین امکانی وجود نداشت.

درخشان در ادامه به جذب بازیکنان غیربومی اشاره و خاطرنشان کرد: ما به دنبال بازیکن با کیفیت هستیم که شرایط تیم را تغییر دهد و از سوی دیگر این بازیکنان را در لحظات پایانی جذب کردیم که البته بازیکنان خوبی هستند و اگر بازیکن بومی خوبی داشته باشیم هم از آنان استقبال می کنیم.

زمین نامناسب کیفیت بازی را پایین آورد

همچنین سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران نیز در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: کیفیت زمین می تواند کیفیت بازی را بالا ببرد اما متاسفانه کیفیت زمین ورزشگاه شهید عضدی رشت به هیچ وجه مناسب نبود.

امیررضا اکبری ابهری افزود: البته بازبکنان هر ۲ تیم در این رمین نامناسب خیلی زحمت کشیدند و بازی خوبی را شاهد بودیم اما با توجه به وجود این بازیکنان اگر کیفیت زمین مناسب بود به طور حتم بازی زیباتری را شاهد بودیم.

وی ببان کرد: همانطور که مربی باید به علم روز مسلط باشد تا توانایی فنی تیمش را ارتقا دهد در سیستم مدیریتی فوتبال و ورزش نیز باید اینگونه باشد و دانش زمین‌داری را داشته باشند و اگر افرادی توانایی این کار را دارند از آنان سود ببریم وگرنه از افراد توانمند خارجی در این بخش استفاده کنیم تا زمین‌های مناسبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران خاطرنشان کرد: ما بازی‌های خانگی خود را در زمین دستگردی انجام خواهیم داد که خوشبختانه زمین چمن این ورزشگاه بسیار مطلوب است و می توان گفت که بهترین زمین در بین تیمهای دسته یکی را دراختیار داریم.

به گزارش ایرنا, تیم‌های فوتبال داماش و نیروی زمینی تهران غروب دوشنبه در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

نظر شما