شناسهٔ خبر: 68584001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ستاد مهر منطقه ۶ اصفهان آغاز به‌کار کرد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: طرح ستاد مهر و استقبال از ماه مهر در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از ابتدای شهریور در این منطقه آغاز شده است و تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ستاد مهر منطقه ۶ اصفهان آغاز به‌کار کرده است، اظهار کرد: در این راستا عملیات خط‌کشی طولی خیابان‌های چهارباغ بالا، سعادت‌آباد، آزادگان و شیخ صدوق به طول حدود ۶۰ هزار متر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۰۰ متر از گذرگاه‌های عابر پیاده مقابل مدارس خیابان چهارباغ بالا در هر دو طرف خط‌کشی و نوسازی شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات تعویض و نوسازی تابلوهای عابر پیاده و گذرگاه‌های عبور دانش‌آموزان مقابل مدارس و اطراف آن‌ها نیز انجام شده است.

باقری گفت: بولاردهای پلاستیکی ایمن‌سازی و جداکننده مسیر اتوبوس تندرو و تقاطع‌ها نصب شده و استند دوچرخه در داخل یا مقابل مدارس قرار داده شده است.

وی ادامه داد: شست‌وشو و رنگ‌آمیزی حاشیه مدارس، نظافت داخل حیاط‌ها، شست‌وشوی المان‌ها و تابلوهای ترافیکی و هرس درختان حاشیه مدارس برای بهبود دید انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر منتهی به مدارس و ساماندهی فضای سبز داخل مدارس با درخواست مدیران نیز به انجام رسیده است.

باقری گفت: کارکنان راهور و شهرداری نیز برای روان‌سازی تردد در حاشیه مدارس آماده‌باش هستند.

وی افزود: گل‌کاری چهارراه‌ها و گذرگاه‌های پر تردد، نقاشی‌های دیواری با هنر شهری و نصب مجسمه‌ها در مدارس خوانساری، هورا و سمیه با موضوع فرهنگ کتابخوانی بخشی از این طرح بوده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طرح ستاد مهر و استقبال از ماه مهر در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از ابتدای شهریور در منطقه ۶ آغاز شده و تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

باقری گفت: ساماندهی و رسیدگی به وضعیت ایستگاه‌های مسیر خط یک و دو بی‌آرتی در این منطقه نیز انجام شده است.

نظر شما