شناسهٔ خبر: 68582951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دعوای حقوقی استقلال با کوین یامگا؟

کوین یامگا صبح امروزبا انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آمادگی خود برای حضور در میادین مسابقه خبر داد و خطاب به استقلال‌های نوشت دست از دروغ‌گویی برداردید!

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، کوین یامگا مدافع استقلال که فصل قبل در تمرین این تیم از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدید شده بود، هنوز شرایط حضور در زمین فوتبال را پیدا نکرده است؛ البته این ادعایی است که مسئولان باشگاه استقلال درباره یامگا کرده‌اند و حالا این بازیکن با انتشار نامه‌ای از ای‌اف‌سی این ادعا را رد کرد.

در نامه منتشر شده از سوی یامگا، بخش پزشکی ای‌اف‌سی تأییدیه لازم را برای حضور دوباره او در زمین فوتبال داده است. البته در این نامه اشاره شده او به شرط استفاده از محافظ چشم می‌تواند دوباره فوتبال بازی کند.

اما جواد نکونام در آخرین اظهارنظر خود به خبرنگاران گفت: به دلیل مشکلی که برای وی به وجود آمد، قادر به استفاده این بازیکن نیستیم.

پس از این اظهارنظر برخی کارشناسان حقوقی اعلام کردند چنانچه کوین یامگا تأییدیه ایفمارک را داشته باشد و استقلال این بازیکن را از فهرست نفرات خود خارج کند، این مسئله با تبعات قانونی سختی برای باشگاه استقلال همراه خواهد بود و منجر به پرداخت غرامت و مسدود شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خواهد شد.

اما یک مقام آگاه در باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: باشگاه استقلال قدردان زحمات کوین یامگا بوده و هست و این بازیکن با اخلاق همیشه مورد احترام هواداران، مدیران و مربیان باشگاه قرار داشته از این رو هرگز قرار نیست باشگاه استقلال با این بازیکن باشخصیت و خوش اخلاق وارد چالش حقوقی شود.

وی در ادامه افزود: مبلغ کامل قرارداد این بازیکن به صورت تمام و کمال پرداخت خواهد شد و مدیریت باشگاه با احترام با این بازیکن رفتار خواهد کرد و نیاز به طرح دعوی حقوقی نیست؛ چون دو طرف به مفاد قرارداد فی مابین پایبند هستند و مدیریت باشگاه استقلال خود را ملزم می‌داند در کمال احترام و متانت با این بازیکن رفتار کند.

نظر شما