شناسهٔ خبر: 68581820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی چشم انتظار مساعدت نیکوکاران

ابراهیم‌ عزیززاده

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که با برگزاری جشن عاطفه‌ها تلاش داریم بخشی از نیازهای تحصیلی آن‌ها را تامین کنیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین‌نژاد ۱۹ شهریور اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و صداوسیما که شرکای اجتماعی کمیته امداد هستند، برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز این جشن از ۲۲ تا ۳۱ شهریور ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه، میادین و خیابان‌های اصلی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: در هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ نیز شاهد برگزاری این جشن ملی در مدارس سراسر استان اردبیل خواهیم بود تا دانش‌اموزان نیکوکار بتوانند کمک‌های‌شان را به همنوعان نیازمند خود اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۲۰ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» در سطح شهر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد، گفت: ۱۵۸ مرکزنیکوکاری نیز آماده دریافت مساعدت‌های خیران به دانش‌آموزان نیازمند هستند.

وی با اعلام اینکه جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری در قالب پویش «مشق همدلی» و شعار «آینده‌ساز باشیم» برگزار خواهد شد، ادامه داد: کمیته امداد استان اردبیل، قبل از شروع مدارس لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تهیه کرده است اما از نیکوکاران انتظار داریم تا این نهاد را در تامین پوشاک و کیف مدرسه این دانش‌اموزان بی‌بضاعت، بیش از پیش یاری کنند.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود به اجرای پویش «مداد رنگی» از سوی کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: خیران از طریق کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ می‌توانند کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

انتهای پیام

نظر شما