شناسهٔ خبر: 68581778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران همسو با برنامه هفتم توسعه بازنگری شود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران همسو با برنامه هفتم توسعه در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران نیازمند بازنگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز دوشنبه در نشست بررسی بسته کاری بهداشت و درمان استان که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اتخاذ تصمیمات اساسی در زمینه بازنگری برنامه‌های این دانشگاه به منظور تحقق اهداف حوزه بهداشت و درمان در برنامه هفتم توسعه گام بردارد و جلسه‌های لازم را در این زمینه برگزار کند.

وی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده در نقاط مختلف و محروم استان و تکمیل بیمارستان جامع سلامت ماهفروجک ساری از محل تامین تسهیلات ارزی از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام حوزه سلامت در مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران بهره‌گیری از ظرفیت خیرین را یکی از راه‌های مهم در اجرای اهداف حوزه بهداشت و سلامت دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها با همدلی و وفاق، جوانی جمعیت و اصلاح الگوی مصرف را در صدر اولویت‌های اجرایی خود قرار دهند.

نوری افزود: پیگیری نظام‌مند زیرساخت‌های گردشگری سلامت، احداث بیمارستان رامسر از طریق مشارکت عمومی و پیگیری راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی تنکابن از مهم‌ترین اقدامات در حال اجرای استان مازندران در حوزه بهداشت و سلامت است.

به گزارش ایرنا، در این نشست رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز آخرین بنرامه‌ها و اقدامات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان استان را تشریح کردند.

نظر شما