شناسهٔ خبر: 68580740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساماندهی مشاغل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با سند واحد ساماندهی

به همت مرکز نوسازی و تحول اداری، نظام مشاغل کارگری و کارمندی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مانند مناطق ۲۲ گانه با سند واحد، ساماندهی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی الفت پور با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح بهبود کارایی، توسعه حرفه‌ای، تسهیل در مدیریت منابع انسانی و افزایش رضایت است، بیان کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری، در راستای اجرای این طرح، از مدت‌ها قبل همکاری جدی خود را با واحدهای تابعه آغاز و اقدام به شناسایی مشاغل موجود کرده است.

به گفته رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، مشاغل کارگری واحدهای تابعه شناسایی و برای عناوینی که در طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری شهرداری تهران ثبت نشده بودند، سندهای شغلی تهیه و الحاقیه‌های لازم جهت اضافه شدن به طرح تدوین شد.

وی خاطر نشان کرد: مراحل تصویب طرح واحد طبقه بندی مشاغل کارگری در حال حاضر از طریق وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است که پس از پایان کار، همۀ واحدهای تابعه می‌توانند از طرح واحد طبقه بندی کارگری شهرداری تهران برای کارکنان خود که تابع نظام مشاغل کارگری هستند، استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، الفت پور در پایان درباره مشاغل کارمندی واحدهای تابعه نیز گفت: طبقه بندی این مشاغل در دو مرحله اعم از مشاغل عمومی با دربرگیری ۳۲ درصد واحدهای تابعه و تخصصی پیش خواهد رفت که در حال حاضر تمامی مشاغل عمومی و تخصصی شناسایی شده و در مرحله ارزیابی شغلی قرار دارند که پس از ارزیابی و تصویب سندها در مراجع ذی‌صلاح، نتایج آن اعلام و جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما