شناسهٔ خبر: 68578987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

کناره گیری همه اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا/ هیچ یک از خواسته ها ‌و مطالبات صنفی برآورده نشد

صاحب‌خبر -

با وجود برآورده نشدن هیچ یک از خواسته ها ‌و مطالبات صنفی برحق همکاران در جلسات متعدد شورای کارگری با مدیرعامل بعد از ۴۰ روز، و روند نافرجام اعتراضات گسترده کارگری به عدم احترام اصیل و متقابل و عدم رضایتمندی و امنیت شغلی و سبد معیشتی کارکنان این مجموعه تولیدی، تصمیم به دعوت همه پرسنل به شروع تولید به شرط امنیت شغلی برای تمام کارکنان به عنوان خط قرمز خود گرفتیم.

کناره گیری همه اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا/ هیچ یک از خواسته ها ‌و مطالبات صنفی برآورده نشد
تین نیوز |

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا از کلیه فعالیت های این شورا کناره گیری کردند.

به گزارش تین نیوز، اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا با انتشار پیامی ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران خود که با اتحاد بی مثال خود پیوسته حامی و پشتیبان شورای خود به عنوان خادم و انعکاس دهنده نظرات و مطالبات به حق صنفی خود بودند، کنارگیری خود را از کلیه فعالیت های شورا در این مقطع ، اعلام کردند.

پیام منتشر شده توسط این افراد به شرح ذیل است: 

« حضور مدیرعامل محترم گروه مپنا جناب آقای دکتر اولیا و همکاران عزیز واگن پارس مپنا 

با سلام و احترام 

در این خاک، در این خاک، در این مزرعه پاک 

به جز مهر، به جز عشق، دگر تخم نکاریم

همانطور که مستحضر هستید ارزش‌ها و عقاید پایدار گروه مپنا به صورت سرواژه «من تا ما» شناخته می‌شود. این ارزش‌ها کمک می‌‌کنند تا همه کسانی که در سراسر ایران، با لباس مپنا و برای مپنا کار می‌‌کنند، در جهت اهداف سازمانی نظیر رشد و سوددهی پایدار، نوآوری و کارایی عملیاتی گروه گام بردارند.

ما اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا نیز ضمن احترام و پایبندی کامل به این ارزش ها و عقاید پایدار « من تا ما » و با توجه به درک شرایط موجود و لزوم تلاش هرچه سریعتر در جهت رونق تولید با وجود برآورده نشدن هیچ یک از خواسته ها ‌و مطالبات صنفی برحق همکاران در جلسات متعدد شورای کارگری با مدیرعامل بعد از ۴۰ روز، و روند نافرجام اعتراضات گسترده کارگری به عدم احترام اصیل و متقابل و عدم رضایتمندی و امنیت شغلی و سبد معیشتی کارکنان این مجموعه تولیدی،  تصمیم به دعوت همه پرسنل به شروع تولید به شرط امنیت شغلی برای تمام کارکنان به عنوان خط قرمز خود گرفتیم. 

از آنجاییکه حمایت معنوی و مادی از پرسنل و توجه به حقوق آنان، مرام اخلاقی گروه مپناست. منافع آنان را همچون منافع خویش و ضرر بر آنها را مانند ضرر بر خویش میداند. امید است مدیریت محترم گروه مپنا نیز ضمن درک شرایط موجود ، جهت از بین بردن حس مغبون بودن پرسنل در این واقعه ، در راستای احیای مجموعه و ایجاد حس امید و انگیزه دست به تغییرات اساسی در جهت اصلاح ساختار مدیریتی ،اصلاح سبد معیشتی و انتقال فرهنگ سازمانی مپنا به این مجموعه بنماید. 

ما اعضای شورای کار واگن پارس در این مدت ۴۰ روز به امید نشاندن آرامش و حس رضایتمندی در قلب تک تک شما همکاران عزیز خانواده بزرگ واگن پارس مپنا، خود و خانواده مان متحمل فشارهای روحی و روانی شدیدی شدیم. 

ضمن تشکر و قدردانی از همه شما همکاران و دوستان عزیز که با اتحاد بی مثال خود پیوسته حامی و پشتیبان شورای خود به عنوان خادم و انعکاس دهنده نظرات و مطالبات به حق صنفی خود بودید، کنارگیری خود را از کلیه فعالیت های شورا در این مقطع اعلام میداریم. 

باتشکر 

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا »

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما