شناسهٔ خبر: 68578822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازسازی اتوبوس‌های تهران برای استقبال از مهر

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از شست وشو و بازسازی (اورهال) اتوبوس‌های این شرکت در طرح استقبال از مهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی علیزاده روز دوشنبه در جلسه استقبال از مهر که با حضور مدیران و معاونان شرکت واحد برگزار شد، گفت: ماه مهر به واسطه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بهار خدمات رسانی شرکت واحد به مردم است و ما نیز در کنار سایر مجموعه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری باید در بالاترین سطح آمادگی باشیم.

وی افزود: حسب دستور و پیگیری شهردار تهران برای خدمات رسانی بهتر به مردم از ابتدای مرداد جلسات متعددی برای بکارگیری حداکثر ظرفیت برای خدمات رسانی به مردم برگزار شده است تا ایام ماه مهر خدمات رسانی بهتری به مردم شریف تهران داشته باشیم.

بازسازی اتوبوس‌های تهران برای استقبال از مهر

علیزاده اظهار کرد: تمام ظرفیت فعال ناوگان اتوبوسرانی تهران برای ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان آماده شده است.

وی ادامه داد: اقدامات متعددی از جمله اورهال ناوگان فعال، شست وشو و نظافت اتوبوس‌ها، نصب و بروزرسانی برچسب‌های اطلاع‌رسانی برای بهبود خدمات دهی مهر ماه انجام شده و کارهای کمی مانده که در فرصت مانده تا مهر به سرانجام خواهد رسید.

بازسازی اتوبوس‌های تهران برای استقبال از مهر

علیزاده به شناسایی و تقویت خطوط منتهی به مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: نیروهای انسانی، فنی و تجهیزات امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و این اقدامات به منظور ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی جدید طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی است تا نیازهای حمل و نقل عمومی در این زمان حساس به خوبی پاسخ داده شود.

نظر شما