شناسهٔ خبر: 68578205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد

بررسی خرید ۱۰۰ اتوبوس در کمیسیون ویژه تلفیق شورای شهر اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون ویژه تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه هفته جاری کمیسیون ویژه تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در جلسه فوق‌العاده تلفیق این هفته به بررسی گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری پرداخته شد؛ این گزارش که توسط کمیسیون اقتصادی تهیه شده بود، نسبت به سال‌های قبل شفاف‌تر و با بندهای کمتری همراه بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه، سه موضوع اصلی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: نخستین موضوع پیرامون مباحث تاریخی شهرداری بود که به تصویب مجموعه آموزشی پژوهشی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: دومین موضوع خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۵۰ دستگاه اتوبوس از دو شرکت مختلف از جمله ایران‌خودرو بود که مورد بررسی قرار گرفت و بهترین برند اتوبوس‌های برقی از نظر مشخصات فنی تأیید شد.

نورصالحی گفت: همچنین تصمیم گرفته شد که اگر ایران‌خودرو تعداد بیشتری از این اتوبوس‌ها در اختیار دارد، برای استفاده در ابتدای مهر سال جاری وارد ناوگان شهری شود.

وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته در این زمینه قدردانی کرد و ادامه داد: جلسه کمیسیون ویژه تلفیق این هفته شورای ششم اصفهان با تاکید بر اهمیت این اقدامات به پایان رسید.

نظر شما