شناسهٔ خبر: 68577930 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حضور سفیر عربستان در نشستی به همراه مقامات صهیونیست

شاهدخت ریما، دختر بندر بن سلطان آل سعود که پدرش هم مانند او سفیر عربستان سعودی در آمریکا بود، در نشستی در واشنگتن دی‌سی شرکت کرد که مقامات صهیونیستی هم در آن حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا همزمان با اینکه توافق عادی‌سازی عربستان و رژیم صهیونیستی در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به تعویق افتاده است، «ریما بنت بندر بن سلطان آل سعود» دختر «بندر بن سلطان» در اجلاس «مذاکرات خاورمیانه – آمریکا» در واشنگتن دی‌سی حضور یافت و این درحالیست که مقامات صهیونیستی هم در این اجلاس حضور داشتند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت، سفیر عربستان سعودی در آمریکا طی میزگردی در کنار سفرای مراکش و بحرین در این اجلاس شرکت کرد. اگرچه انتشار محتوای این میزگرد در حال حاضر ممنوع اعلام شده است اما رسانه‌های صهیونیستی سخنان او را «الهام‌بخش» توصیف کرده‌اند.

رسانه‌های عبری به نقل از یک مقام ارشد صهیونیستی که نامش فاش نشده است، گمانه‌زنی می‌کنند که توافق عادی‌سازی ممکن است در دوره‌ای بین انتخابات ۵ نوامبر آمریکا و ادای سوگند رئیس‌جمهور جدید آمریکا در ۲۰ ژانویه منعقد شود، اما در عین حال تاکید کردند که این امر مستلزم آتش‌بس در غزه و حل‌وفصل مسئله فلسطین است.

311311

نظر شما