شناسهٔ خبر: 68577625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۳ اثر سینمایی راهی اسپانیا شدند

فیلم‌های سینمایی «مسافری از گانورا»، «موتورها» و «ابرقهرمان‌ها» به جشنواره فیلم Girona Film Festival اسپانیا راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی احمد علمدار و تهیه کنندگی محمدحسین علمدار و سریال‌های انیمیشن «موتورها» به کارگردانی حسن اسدی خانوکی و تهیه کنندگی محمدعلی اسدی خانوکی، «ابرقهرمان‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی  عباس جلالی یکتا از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه‌کنندگی حسین حقیقی محصول باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Girona Film Festival اسپانیا راه یافتند.

سی و ششمین دوره این جشنواره ۱۲الی۱۴ سپتامبر برابر با ۲۲الی۲۴شهریور درشهرجیرُنا کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم Girona با هدف حمایت از استعدادهای نوظهور و ارتقای خلاقیت هنری برگزار می‌شود. این جشنواره به آثاری با مضامین انسانی و تفکرات عمیق اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

این جشنواره نگاه ویژ‌ه‌ای به برابری جنسیتی و نژادی، طبقات مختلف اجتماعی، ایدئولوژی‌ها، ادیان و همچنین محیط زیست نیز دارد.

جشنواره فیلم Girona برای همه مخاطبان طراحی شده است. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، این جشنواره پذیرای آثار متنوعی از سراسر جهان بوده است و هیچ محدودیتی برای ژانر، موضوع، مدت زمان و قالب آثار قائل نیست.

این رویداد از ایده اولیه تا اکران نهایی فیلم را پوشش می‌دهد و فرصتی برای همه علاقه‌مندان به سینما فراهم می‌کند تا در این فرایند خلاقانه مشارکت داشته باشند.

پخش بین‌الملل این انیمیشن‌ها برعهده مرکز بین الملل سوره است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما