شناسهٔ خبر: 68575974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تعطیلی ندارد/ لزوم آموزش‌های پیشگیرانه در خانواده‌ها و مدارس

شیما احمدزاده

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، آموزش مخاطرات مواد مخدر در خانواده‌ها و مدارس را اولویت‌های اصلی استان دانست و گفت: باید تلاش شبانه‌روزی و جهادی برای فراهم کردن محیطی امن و جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر انجام شود.

صاحب‌خبر -

احمد حاجی زاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز ۱۸ شهریورماه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مصوبات، بر اهتمام جدی مدیران در عملیاتی کردن این مصوبات و رفع موانع موجود در مسیر اجرایی شدن آن‌ها تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اقدامات قابل توجه متولیان امر مبارزه با مواد مخدر در استان، اضافه کرد: یکی از الزامات در مبارزه با این بلای خانمان سوز، آموزش‌های پیشگیرانه در خانواده‌ها و مدارس است که باید به طور جد پیگیری شود.

حاجی‌زاده استفاده از تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های شهری را یکی دیگر از راه‌های اطلاع‌رسانی و هشدار به نسل‌های جوان در مورد مخاطرات سوء‌مصرف مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: دستگاه‌های متولی در این زمینه با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: فضای معنوی و صمیمانه در این اماکن، نقش مهم و اثرگذاری در دور نگه داشتن نسل جوان از مواد مخدر دارد و باید برنامه‌ها و طرح‌های مناسبی برای فعالیت و پویایی بیش از پیش مساجد و پایگاه‌های بسیج انجام دهیم.

حاجی زاده در پایان تاکید کرد: اجرای مصوبات و برنامه‌های استان در سطح شهرستان‌های قم، کهک و جعفرآباد نیز در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما